Nijntjee Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik heb de laatste tijd ontdekt dat mijn konijntje gaapt iemand enig idee hoe dit komt ??
Iloveanimals Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 gewoon moe ji gaapt toch ook als je moe bent:)
Eefje Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 omdat ze lui zijn, hier rekken ze zichzelf ook altijd even lekker uit bij een grote gaap
happyflappy Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 ze lijken net monstertjes als ze gapen:he: hihi, maar idd dan zijn ze gewoon lekker lui
Yvon16 Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 Juist een teken van relaxed en lui zijn! Hier ook een heerlijk gapend konijn! Is dus heel normaal.
ricksem Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 (aangepast) ja hier ook zit ze gewoon ff een poostje en ineens gaapt ze dan denk ik HUH heb je dan zittend geslapen:lol: en dan loopt ze weg en vervolgens ploft ze weer neer om vervolgens weer te gaan slapenn hahaha:D 23 augustus 2013 aangepast door ricksem
Nijntjee Geplaatst: 24 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2013 Hehe oke dan ben ik gerust want ik had ook al dingen gelezen op het internet dat ze dat soms doen als ze een zwelling in de keel hadden of haken op de kiezen.. Iemand ervaring met rescue van Bach kalmerings druppeltjes , ik gebruik het om mijn konijn rustig te laten worden ze is namelijk nogal angstig 4 drupjes in haar flesje water ..
xILYx Geplaatst: 24 augustus 2013 Geplaatst: 24 augustus 2013 Mijn konijnen gapen ook als ze zich een flink uitrekken! Hoe komt het dat je konijn zo angstig is?Is ze dat altijd al geweest?
Dollie Geplaatst: 24 augustus 2013 Geplaatst: 24 augustus 2013 Als het opeens veel vaker is dan normaal zou ik het toch in de gaten houden, mijn konijn gaapte ook veel toen ze benauwd was. Gapen kan ook een uiting van stress zijn.
Nijntjee Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2013 Ze doet het niet elke dag, en als ze het doet is het ook maar 1 keertje .. dus ik denk dat ik mij nog geen zorgen moet maken hier over ..Ze is inderdaad al van in het begin een beetje angstig denk ik ze is wel heel nieuwsgierig maar als je in de buurt komt gaat ze schuw in een hoekje zitten , ik heb op knagers.net gelezen dat rescue er wel goed voor was , het is ook niet schadelijk omdat het op plantaardige basis is ..
Nijntjee Geplaatst: 26 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2013 Ze niest en hoest soms ?? is dit normaal of moet ik ingrijpen??
Syrabi Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Heeft ze ook last van een natte neus? Traanoogjes? Snot?
Nijntjee Geplaatst: 28 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2013 Nat neusje heeft ze traanoogjes niet en snot heel af en toe .. heb haar wel minder horen hoesten gisteren en vandaag .. Honey & Nijnn
Successie Geplaatst: 2 september 2013 Geplaatst: 2 september 2013 Ik moet zeggen dat Buxy de laatste maanden ook vaker gaapte en zich uitrekte, ik maakte me vooral zorgen om het vele uitrekken omdat hij wel darmproblemen had.
Aanbevolen berichten