Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet dat het bij vrouwtjes normaal is dat ze een soort keelzakje krijgen etc. Bij de mannetjes is dit echter zeldzaam. Maar hoe zeldzaam is dit? Mijn dwergkonijn van 1,5 jaar oud heeft dit en hij ziet er nu fatsig uit van voren. Gaat dit echt nooit meer weg? Ik ga binnenkort sowieso naar de dierenarts.

Oh ja. Hij snurkt ook enorm! Zodra hij in slaap valt begint het al en ik vraag mij af of hij wel genoeg lucht krijgt door zo'n zak onder zijn kin. Hij snurkte al wel voor hij dit had, maar minder.

Geplaatst:

Hij was twee maanden geleden afgevallen. Hij gaat iedere dag een aantal uren uit het hok. Meestal een hele middag of avond. Kan het dan toch het vet van die tijd geleden zijn?

Geplaatst:

Het kan liggen aan hoeveelheid voer in combinatie met (weinig) beweging misschien? Ligt er in dat geval aan hoeveel en wat je hem voert en hoeveel ruimte hij permanent heeft buiten zijn losloop uurtjes om. Ruimte om te kunnen bewegen hebben ze altijd nodig.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .