Zotte_bien Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 Hoi iedereen,Ik heb gisteren mijn voedster Chillie naar de DA gebracht omdat ik vermoedde dat er iets scheelde met haar tandjes. Wat klopte... Nu wist de DA ook te vertellen dat ze een blaasontsteking heeft. Had het nog niet opgemerkt dus heb ook geen idee hoe lang ze het al heeft, ik heb alleszins nergens plasjes met bloed gezien.Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft en wat volgens jullie de beste behandeling is.Mijn DA heeft antibiotica gegeven. Hij vertelde dat het besmettelijk is dus ik heb haar apart gezet.Zijn er nog bepaalde zaken die ik kan doen zoals bepaalde kruiden geven of zo?Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik hoop dat het goed komt.
Zotte_bien Geplaatst: 26 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2013 Heeft hij haar plas nagekekenJa hij vertelde van wel. Ze hadden heel duidelijk bloed in haar plas gezien.Ik ben vandaag met haar terug geweest en hij heeft naar haar vagina gekeken en die zag nog erg rood dus hij heeft haar terug een antibiotica spuit gegeven.
Aanbevolen berichten