Cynthiatjuh Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Even 3 vragen:1: Mijn konijn snoesje heb ik al paar dagen niet zien drinken. Ze dronk al jaren uit een fles en toen kon ik het mooi bijhouden, maar nu vanaf afgelopen zomer drinkt ze voortaan uit een bakje en wil ze de fles niet meer. Maar als ik thuis ben zie ik haar dus niet drinken terwijl ik haar wel altijd eerst uit het bakje zag drinken. Ze heeft nu een bakje en een fles dus ze kan kiezen wat ze wilt. 2: Maar is dit erg want ze eet goed alleen ze keutelt soms niet. Heb dit aan de dierenarts gevraagd van het keutelen en die zegt dat zolang ze eet het gin probleem is. (dierenarts is konijnkundig want is onze dierenarts van de konijnenopvang waar ik werk. Ik geef haar dan Prozyme en dan gaat het weer effe goed en dan weer niet. 3: Veder is een kant van haar neus ook beetje geel/vies. Is nooit geweest. Heb haar 1x horen niezen maar weet niet wat ze doet als ik er niet ben, dus moet ik hiermee na de dierenarts?
Jolien_1999 Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 En preventief prozyme geven(ik dacht dat het kon)?? Misschien drinkt ze stilletjes of drinkt ze snachts. Ik zie mijn konijnen ook niet altijd drinken. En van dat neusje weet ik niet. Maar de andere bb'ers zeker wel.
Cynthiatjuh Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 Mag een slotje op. Weet al wat er was
Gridje Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Wat was het dan? Ik ben nu nieuwsgierig....:bounce:
Aanbevolen berichten