Ga naar inhoud

Ruby wil niet eten


Jill85

Aanbevolen berichten

Vanmorgen merkte ik op dat Ruby een beetje stiller d anders is. jack de ex ram is heel onrustig en zit er de hele tijd achter te jafen waarbij de plukken haar in het rond vliegen. Op andere momenten liggen ze d dicht bijeen en wassen ze elkaar ook. Nu heb ik ze even apart gezet ( ik kan de kooi met 2 verdiepen sluiten), nu wil Ruby sinds vandaag niet eten als het voor haar neus staat. Ik heb ze daarjuist nog wortelloof en peterselie gegeven en dat at ze wel. Haar biks laat ze staan. Keutelen en plassen doet ze nog en haat buik voelt ook niet hard aan.

Wat moet ik nu doen? Zou ik ze voorlopig nog even apart zetten zodat zevwat rust krijgt?

Groetjes jill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou even met haar naar de dierenarts gaan. Konijnen laten het pas laat merken als er iets mis is, dus dat je het merkt wil zeggen dat ze zich echt niet lekker voelt. Misschien sluimert er nu iets dat erger kan worden als je afwacht. Met buikproblemen moet je echt op safe spelen en zo snel mogelijk naar de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ze weer wat eet. Dat Jack achter haar aanjaagt kan goed komen omdat ze zich niet zo goed voelt. Ik merk hier ook dat mijn voedster vervelend gaat doen als de ram zich slecht voelt, terwijl hij het normaal voor het zeggen heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .