Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de zoekfunctie geprobeerd maar dan ga ik terug naar topics van 2010,

Ik hoef de precieze prijzen te weten,

Maar wat kost een consult ongeveer? Zit deze heel erg boven de normale dierenartsen of valt dat wel mee?

Hoop dat iemand antwoord heeft ...

Geplaatst:

Het ligt er een beetje aan wat er moet gebeuren. Ik ben daar soms zelf goedkoper uitgeweest als bij me eigen dierenarts. Maar je kan ze bellen en het vragen, ik vraag ook altijd een richtprijs voordat erheen ga, en tot nu toe was ik goedkoper klaar dan ze als richtprijs opgaven.

Geplaatst:

Ik heb morgen een afspraak met mijn pleegkonijn, dus op kosten van de opvang.

Maar ik wil een deel meebetalen omdat het beestje al best in de papieren gaat lopen. Hij zit hier al vanaf dat hij 2 daagjes oud is, dus toch ook wel een beetje van mij voor die 3 maanden.

Het is dus eigenlijk het tarief voor een consult wat ik zou willen bijleggen. Afhankelijk van wat er gaat gebeuren natuurlijk. Of zijn tanden worden stomp geslepen of misschien een operatie. Dus dat is niet in te schatten. Maar ik had zo'n idee dat hun heel erg duur zijn , bij mijne betaal ik rond de 40,- voor een consult

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .