Domino Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Wel fijn dat ze wat hebben gevonden. Hopelijk slaat hij zich erdoorheen, dat zou wel geweldig zijn na al jullie strijd. Wat ik wel positief vind, is dat er nu in ieder geval wat uitkomt. Hetzij rommel, maar dat is beter dan niks. Ik blijf voor je duimen!
Stamper2011 Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Ik blijf ook duimen. Dit soort dingen zijn behoorlijk spannend en zenuwslopend. Hopelijk komt Teddy er weer helemaal bovenop!
Teddynijnen Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2013 Het gaat nog niet beter met Ted. Hij eet niet vanuit zichzelf en hij poept ook nog steeds niet... Ik blijf afwachten.... Wel lief van iedereen voor de support en de tips en ideeen. Het is fijn om af en toe even mijn verhaal/ verdriet van me af te schrijven.
Lienappelsien Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Wat een doorzetters zijn jij en Teddy :goed: We hopen met je mee!
Marjoleintje Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Kom op Teddy, houd vol! Je bent nog veel te geliefd door een superlief (!!) top-baasje om het niet te redden.En veel sterkte met dit zenuwslopende afwachten Teddynijnen, je hebt alles gedaan dat je kond doen, nu is het heel hard duimen!
Stamper2011 Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Wat naar om te lezen dat het nog niet beter gaat met Teddy. Kom op Teddy, je kan het! Ik denk dat heel bunnybunch voor jou duimt op het moment.
Teddynijnen Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2013 Ik ben net weer terug van de da. Het zag er erg slecht uit voor Ted. Het duurde eigenlijk al te lang. Hij was erg afgevallen en daardoor verzwakt. De brei in zijn maag was zo dik en hij reageerde niet op de medicatie. Om hem verder lijden te besparen heb ik in overleg met de arts hem in laten slapen. Arme Teddy... We wilden allebei zo graag maar het ging gewoon niet meer.
Gast Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Hè wat naar. Heel erg veel sterkte met je verlies.
Eefje91 Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Ahh arme Ted :(Heb net een groot deel van het topic zitten lezen en toen ik halverwege was met lezen hoopte ik zooooo dat hij er nu alweer bovenop zou zijn. Heel naar om te lezen dat hij het niet gered heeft...Wat een ongelofelijke doorzetters zijn jullie zeg!Het ligt zeer zeker niet aan jou dat Ted het niet heeft gehaald!!Heeel erg veel sterkte!Dikke knuffel, Eva
HJW Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Wat jammer dat Ted het niet heeft gered. Jullie hebben er zo voor gevochten! Rust zacht lieve Ted en sterkte met het verlies
Mevrouwtje Theelepel Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Ach gut wat jammer. Voor Ted is het zo te horen het beste, maar het is natuurlijk wel erg rot. Je bent er zó druk mee geweest en hebt alles geprobeerd en gedaan wat je kon. Een beter baasje is er niet. Succes.
Stamper2011 Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Wat ontzettend naar om te lezen dat Ted het toch niet gehaald heeft. Weet dat je alles hebt gedaan wat je kon om Ted er weer bovenop te helpen. Ik ben ervan overtuigt dat je de juiste keuze hebt gemaakt, hoe moeilijk het ook is.Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies en Ted rust maar zacht!
Marjoleintje Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Ah, wat naar. Je hebt alles gedaan wat je voor hem kon doen. Veel sterkte!
Lienappelsien Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Ahhh ik krijg er kippenvel van... Veel sterkte!
Domino Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Aah wat jammer dat hij het niet heeft gered! Je hebt gedaan wat je kon en het ging helaas niet meer. Heel veel sterkte met het verlies!! :(
Diana1970 Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Ik sluit me helemaal aan bij alles wat hier gezegd is.....Heel veel sterkte...Groet Diana
jrjsieben Geplaatst: 17 augustus 2013 Geplaatst: 17 augustus 2013 Ach wat naar .Heel veel sterkte jij en teddy hebben ervoor gevochten maar het heeft niet zo mogen zijn
Teddynijnen Geplaatst: 17 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2013 Heel erg bedankt allemaal voor de adviezen en steun!!!Ik vind het zo erg dat hij het niet heeft gered. Ik geef zijn vriendin nu alle aandacht, zij snapt er niks van. Ik denk er nog over na of ik ze ga koppelen aan een bestaand koppeltje of dat ik op zoek ga naar een nieuwe man. Maar eerst wil ik even bijkomen van de afgelopen week.
Bunnyfan Geplaatst: 19 augustus 2013 Geplaatst: 19 augustus 2013 Onze Pluis heeft ook meerdere keren last van verstopping gehad. Bovenstaande ellende met een ziek konijn dat medicatie nodig had etc ook meegemaakt. Tip: sinds ik hier op de Bunnybunch een zak SS korrels heb besteld, heeft hij er niet één keer meer last van gehad! Misschien vind je €35,- duur, maar wat kost de dierenarts?? Ik wil dit ff kwijt aan iedereen die zit met dit probleem. Als je konijn eenmaal ziek is, kan het te laat zijn. Pluis doet het er super op! En geloof me: ik had een abonnement op de dierenarts!
Martin3 Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 aah bah.. ik had zo gehoopt dat het toch goed zou komen!Veel sterkte..
Domino Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 Onze Pluis heeft ook meerdere keren last van verstopping gehad. Bovenstaande ellende met een ziek konijn dat medicatie nodig had etc ook meegemaakt. Tip: sinds ik hier op de Bunnybunch een zak SS korrels heb besteld, heeft hij er niet één keer meer last van gehad! Misschien vind je €35,- duur, maar wat kost de dierenarts?? Ik wil dit ff kwijt aan iedereen die zit met dit probleem. Als je konijn eenmaal ziek is, kan het te laat zijn. Pluis doet het er super op! En geloof me: ik had een abonnement op de dierenarts!Helaas gaat die vlieger niet altijd op bij elk konijn. Ik voer al jaren SS maar heb nog steeds 1 konijn die regelmatig problemen heeft. Die heb ik sinds kort op een ander voer over gezet en het LIJKT..... dat dat beter gaat. Maar dat is altijd uitproberen. SS is wel een van de betere voeding voor konijnen.
Aanbevolen berichten