Teddynijnen Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2013 Ja de buik masseer ik inderdaad. Ik hoor en voel wat geborrel als ik hem masseer. Ik zal hem iig water geven en dan laat ik de rest even voor wat het is. Uiteraard leg ik wel groente bij hem zodat hij zelf kan eten. Ik geef hem wel zijn medicatie ja. Ik heb het niet voor niks denk ik dan maar.
Domino Geplaatst: 14 augustus 2013 Geplaatst: 14 augustus 2013 Dat geborrel is goed, dan komt er wat beweging in. Het lijkt zo hopeloos, maar ik zou zeker nog niet opgeven.
Teddynijnen Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 Net weer medicijnen + massage. Nog steeds niks geen keutel. Wel een speldenknopje dunne poep met slijm. Maar ook echt niet meer dan dat. Hij is wel ontzettend mager aan het worden zeg. Ik kan ieder botje voelen... Wat denken jullie?
Domino Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Heeft hij nog wilskracht? Je ziet het vaak wel als baasje wanneer je konijn opgeeft. Maar er is iets uitgekomen, dat is een begin. Misschien is het een optie om nog een keer onderhuids vocht toe te laten dienen bij hem. Want die organen drogen ook wat uit zo en kunnen dan ook niet goed functioneren. Mag ik vragen waar je ongeveer woont? Misschien weet iemand nog een andere dierenarts die met je mee wil knokken. Ik heb het idee dat je eigen da hem al heeft opgegeven namelijk.
Teddynijnen Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 Ja hij wil nog wel ja. Ik heb al met een andere kkda gesproken en ik kan hem eventueel weer op laten nemen ja. Maar zou die autorit niet de druppel zijn? Want het is wel verder weg (half uur tot 3 kwartier rijden) en dat zou dan de 6 de rit worden met Ted... In 1 week...
Marjoleintje Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Tja...een autorit kan wel stress geven natuurlijk. Maar anderzijds...het is misschien wel zijn laatste kans. Soms kan een infuus net even dat zetje geven dat nodig is. Maar in welke omgeving woon je, misschien heeft iemand hier ervaring met een DA die niet op de lijst staat? Ik zelf ga bijvoorbeeld ook naar een DA die niet op de lijst staat (maar ik ken dan ook niemand hier van BB die in dezelfde plaats woont) maar ik heb wel goede ervaringen met hem. (Eigenlijk moet ik hem zelf nog eens aandragen voor die lijst.)
Teddynijnen Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 (aangepast) Ik woon in de buurt van Papendrecht 15 augustus 2013 aangepast door Teddynijnen
Gast Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Persoonlijk zou ik door blijven knokken en inderdaad met behulp van een andere da. Sluit me wat dat betreft echt aan bij domino.Ik weet niet hoe hij de vorige ritjes doorstaan heeft, maar als het kan dan zou ik hem op laten nemen. Er is iets uitgekomen en dat is een goed begin en voor mij zou het reden genoeg zijn het risico te nemen.
Teddynijnen Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 Ja ik denk het ook. Ik bel gelijk even met de da in Dordrecht.
Gast Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Durf je het niet aan om hem te vervoeren, overleg dan met deze arts even over het wel of niet dwangvoeden en vooral waarmee je dan moet dwangvoeden.Een week op wortelhapje leven lijkt me namelijk ook niet optimaal.
Stamper2011 Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Wat ontzettend balen dat het er nog steeds zo hopeloos uit lijkt te zien. Hopelijk kan een andere dierenarts nog wat voor Teddy betekenen. Heel veel sterkte en succes! Ik blijf voor Teddy duimen!
Mevrouwtje Theelepel Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe gaat het nu?
Teddynijnen Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 Hij is weer opgenomen. Ze gaan kijken wat ze kunnen doen. Ik moet vanavond weer bellen....
jrjsieben Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik zou als het nog nodig is naar stad en van de ree bellen in Dordrecht die zijn konijnkundig
Teddynijnen Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 Daar is hij nu. Dat is inderdaad een goede da.
Diana1970 Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 We duimen mee:heart: ik vind het al spannend en kijk regelmatig of er al nieuws is...hoe moet het dan wel voor jou zijn....Hopend op goed nieuws,Gr Diana
Babbely Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Ja wij duimen ook heel hard, wij volgen teddy's gezondheid ook en hopen heel erg dat hij het gaat redden aan jou zal het niet liggen....Sterkte.....
Teddynijnen Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik heb gebeld vanavond en hij heeft er een darminfectie bij. Hij "poept" water en slijm en dat duidt op een darminfectie. Verder nog geen keutels..... Arme Teddy, hij is zo sterk, hij wil de strijd niet opgeven. Ik hoop dat hij zich morgen beter voelt.
Keni Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik duim echt voor je. Als Teddy niet opgeeft zelf ook zeker moed houden! Ze weten nu in ieder geval meer. Ik weet dat het niet geweldig klinkt, maar nu ze weten wat er loos is hebben ze misschien ook weer meer behandelingen die ze kunnen proberen. Ik hoop echt dat je konijn er weer bovenop komt. Sterkte..
Gast Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Maar goed dat je hem weer hebt laten opnemen dan zeg. Hopelijk kan deze da hem helpen.
jrjsieben Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 Nou super je doet er alles aan om hem erdoor te halen we gaan duimen kom op Teddy
Aanbevolen berichten