Lia Geplaatst: 11 oktober 2007 Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik maak even een nieuwe topic omdat het verwarrend word in een ander topic. Ik kies voor gas narcose Maar ik wwas voordat ik een besluit maakte goed gaan informeren en de 1 doet gas ander weer niet.Ik was bij mijn eigen da(daar werken div da in een kliniek)en 1 daarvan (nioem geen namen) zei: wij werken neit met gas we hebben daar nog niet de handigheid in. Maar is wel beter inderdaad en met mijn stomme kop ben ik het vergeten wat hij mij uit legde. Miss komt dat om hij zelf al zei :"wij doen het niet" dus sluit ik mij af van hun en ga ik verder zoeken en verdwaalde zijn uitleg heel sotm van mij.Ik heb er nu al 1tje gevonden maar toen ik voirge week op dierendag met pluisje naar de da moest was er een nieuwe of invaller en die vroeg ik ook(miss helemaal verkeerd van mij om zoveel da te gaan vragen maar ik wil het beste voor pluisje hebben natuurlijk)hij zei: waarom gas? bij beide worden ze toch plat gespoten ik vind dat hele gas gedoe niet hoeft hoor. Dus ik belde de da op waar ik heen ga. Ik elgde dat verhaal uit en zij zei: wij vinden gasnarcose veel veiliger is voor elk dier. De 1 moet meer narcose krijgen dan de ander en dat kunnen wij bij stellen via het gas. Wat zijn jullie ervairngen hier in? en wat weten jullie over gas en algehele narcose (ps, mijn schoonzusje mag niet meer werken ivm zwangerschap dus ze zou dan over 2 weken kunnen, dus mocht ik miss maandag bij haar zijn ga ik het even na vragen en vermeld ik dat ik begin van een week wilt ivm complicatie's dat ik geen last krijg van weekenden)
Mireille Geplaatst: 11 oktober 2007 Geplaatst: 11 oktober 2007 Heb je hier niet al eens eerder een keer een topic over geopend?
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 oktober 2007 Geplaatst: 11 oktober 2007 Ja ik dacht het ook eff op zoeken lia.
shanty Geplaatst: 11 oktober 2007 Geplaatst: 11 oktober 2007 nou goed ik zal gewoon even antwoord geven ik vindt gas veiliger omdat ze naar mijn idee daar makkelijker uitkomenen dat van in het begin van de week is natuurlijk afhankelijk van als het kan
Caroline Geplaatst: 11 oktober 2007 Geplaatst: 11 oktober 2007 Je hebt hier al van verscheidene mensen een duidelijk antwoord op gekregen in dit topic. http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/5744-volledige-narcose-plaatselijke-verdoving.html Hier gaat dus een slotje op...
Aanbevolen berichten