sophie Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 Ik keek net even bij mijn konijnen en ik zag dat mijn 3 jaar oude voedster met haar rechter voor pootje hinkt. Ze graaft veel in de tuin. Ik weet me tot geen einde raad. Ze leunt er wel af en toe op. Mijn vader zegt dat ik tot morgen moet wachten. Ik vind t heel sneu voor dr. Als het tot maandag niet beter gaat breng ik een bezoek aan de dierenarts.
Syrabi Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 Zie je ook wonden zitten? Als er een open wond is kan zoiets gaan ontsteken en dan kun je het beste snel naar de dierenarts. Misschien is het alleen een beetje gekneusd en dan is er niet zo'n haast bij. Het zou kunnen dan één van de nageltjes eraf is gegaan en dat doet dan ook even pijn. Ik had een konijn dat van de bank op de stenen vloer sprong. Nagel eraf en een hoop bloed, maar het kwam vanzelf weer goed gelukkig. Twijfel je omdat je het niet goed kan zien of niet goed durft te voelen (gebroken?), dan zou ik nu gewoon naar de dierenarts gaan.
Babbely Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 (aangepast) Ik keek net even bij mijn konijnen en ik zag dat mijn 3 jaar oude voedster met haar rechter voor pootje hinkt. Ze graaft veel in de tuin. Ik weet me tot geen einde raad. Ze leunt er wel af en toe op. Mijn vader zegt dat ik tot morgen moet wachten. Ik vind t heel sneu voor dr. Als het tot maandag niet beter gaat breng ik een bezoek aan de dierenarts.Zou wel even kijken naar het pootje, misschien zit er iets in haar voetje of is het kapot, nageltje, of tussen haar teentjes, of misschien zie je een zwelling, zou iig even kijken!Zie net dat mijn opmerkingen na die van Syrabi komen! 10 augustus 2013 aangepast door Babbely
Aanbevolen berichten