Teddynijnen Geplaatst: 11 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2013 Dat weet ik eerlijk gezegd niet of ze zijn urine hebben gecontroleerd. Ik heb de da niet gesproken omdat hij bij het brengen van Ted aan het opereren was en bij het ophalen sprak ik ook alleen de assistente. Maar hij is daar wel ruim 1 dag en nacht geweest. Dus hij heeft zeker geplast daar...
Boefje Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Ik neem aan dat als ze zijn urine onderzocht hebben jij daar wel wat over gehoord hebt, aangezien je daar ook voor moet betalen. In de urine als die heel vers is kunnen ze zien of een konijntje bloed in urine heeft, kunnen ze zien of hij kristalletjes heeft en bacterieƫn en nog veel meer dingen eigenlijk. Of het zijn nierproblemen zijn of blaas en ga zo maar door. Maar aan de andere kant, hoe heeft je dierenarts dan vastgesteld dat er bloed in de urine zat?
Teddynijnen Geplaatst: 11 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2013 Er lagen druppeltjes bloed op zijn matje waar hij op lag bij de da. En de assistente zei ook dat er nog wel wat bloed uit kwam, ik denk haast dat ze het wel nagekeken moeten hebben. Maar ik heb net het spoednummer gebeld, ik ga weer met hem naar de da. Dit is echt niet te doen zo...
Boefje Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Urine kan soms ook gewoon rood zijn en dat wil dan niet gelijk zeggen dat het bloed is.. daar zal je toch wel een test voor moeten doen. Ik weet niet in hoeverre een getraind oog gelijk kan zien of er bloed in zit.. Ik hoop dat het niks ernstigs is en wens je veel sterkte en beterschap met je nijn!
Stamper2011 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Heel veel sterkte en succes bij de dierenarts en heel veel beterschap voor Ted!
Teddynijnen Geplaatst: 11 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2013 Vandaag bij de da geweest. Hij heeft iig geen blaasproblemen meer, het bloederige slijm komt uit zijn darmen. Hij heeft gas in zijn darmen en daar heeft hij erg veel pijn van. Ik heb nog een medicijn gekregen om de darmen weer aan de praat te krijgen. Ze vertelde me dat hij 50% kans heeft dat hij weer opknapt... Ik moet hem ook verse ananas sap geven voor zijn maag.
Stamper2011 Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Dat worden dus hele spannende dagen. Nou maar hopen dat Ted bij die 50 procent hoort dat wel weer opknapt.Dat geluk had ik helaas niet met mijn voedster. Ik blijf voor Ted duimen. Hopelijk slaan de medicijnen aan en is hij snel weer de oude. Nogmaals sterkte!
Boefje Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 wat is dat bloederige slijm dan van zijn darmen?? Is er een beschadiging in zijn darmen of zo? Of heeft hij aambeien? Waar komt dat bloed vandaan dan? Veel sterkte en ik hoop dat Ted gauw weer beter wordt.
mir_iam Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 Hoe is het nu met Ted? Is hij weer opgeknapt? Hoop het van harte! Mijn konijn heeft soort gelijke problemen en verblijft nu bij de da.
Teddynijnen Geplaatst: 20 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2013 Ha mir_iam. Helaas ging het met Ted niet beter, uiteindelijk heb ik hem iom de da in laten slapen. Ik hoop voor je dat het konijntje bij een goede da zit. Hier had ik achteraf het idee van niet namelijk. Maar als je wel een kkda heb doen ze er zeker alles aan! Voor mij was het erg belangrijk dat het beestje geen pijn heeft. Heel veel sterkte!
mir_iam Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 Wat ontzettend naar dat Ted het niet gered heeft. Sterkte voor jou!Ik ben bang dat het met Kanye ook niet goed gaat komen. De dierenarts belde net. Hij wil nog steeds niet slikken.Hij moet net als Ted nu beginnen met poepen, anders is ze bang voor een slechte afloop.Ik heb echter wel een goed gevoel over mijn da. K gaat altijd naar arts4dieren (ben daar naar toe gegaan op aanraden van dit forum).We moeten er een half uur voor rijden, maar heb het ervoor over.
Teddynijnen Geplaatst: 20 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2013 Dan heb je er zeker aan gedaan wat je kan! Hij is in goede handen moet je maar denken. En misschien krabbelt hij wel weer op. Je weet het soms toch niet. Er zijn op dit forum ook zat konijnen die, mede dankzij een goede arts, er weer bovenop komen. Moed houden, wie weet!!
Nijntjelove Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Veel sterkte met jullie verlies van Ted en Kanye. Ik ben vorige week ook mijn konijntje verloren en het doet zo n pijn. Ik heb van het forum regenboogbrug gebruik gemaakt om mijn verhaal neer te schrijven. Veel sterkte
Nijntjelove Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Correctie bij mijn vorig bericht (ik ben nieuw): veel sterkte bij het verlies van Ted en veel goede moed voor Kanye. Is er beterschap?
Gast Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Helaas is Kanye ook overleden en had je het in je eerste bericht bij het juiste eind.
Nijntjelove Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 (Ja, Er ontbrak een stukje in mijn zin.) Jammer om te moeten horen :( sterkte aan de baasjes
Aanbevolen berichten