Iloveanimals Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 sinds een week ongeveer eten onze konijnen minder. ze krijgen sochtends een schepje en savonds, maar nu is het zo dat as we savonds eten gaan geven dat ze hun eten nog niet op hebben van sochtends. ook eten ze hun hooi bijna niet meer. kan het komen door de warmte?
Iloveanimals Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2013 ik ga nu even kruidenhooi halen miss eten ze dan wel hun hooi
Eefje Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 Hier merk ik niet echt dat ze minder eten door de warmte. Eten ze hun groenten wel goed?
Iloveanimals Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2013 ze krijgen niet elke dag groente maar vandaag at 1 konijn wel gewoon komkommer de ander niet maar die lust geen komkommer
bunbun beauty Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 ik zou even kijken naar het buikje misschien dat een van de twee last van gas heeft en heel goed in de gaten houden het is namelijk meestal niet zo'n heel goed teken als een konijn minder tot niet eet. en anders even naar de da
Iloveanimals Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2013 Ze eten wel alleen ze doen er langer over het duurt langer voordat ze hun bakje leeg hebben
rockstar Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 ja mijn konijn eet ook minder sints het warmer is groenten en fruit eet ze wel
Gernanda Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 mijn konijn eet ook minder, met name overdag. 's avonds als het koeler is, wil hij wel eens wat meer eten. Gelukkig is de erge warmte voor de konijntjes (en andere dieren) na vandaag even over!
Iloveanimals Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2013 zou kunnen maar het is wel warmer geweest en toen hadden ze er geen last van
Iloveanimals Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2013 ik heb vanmiddag een poosje bij ze gezeten de 1 die bijna niet at heeft wat gegeten. ik hbe hem eerst witlof voor gehouden wou die niet, toen sla wou die klein stukje, daarna heeft ie wat hooi sprietjes gegeten en wat biks! goed nieuws dus! het andere konijn eet wel die heeft witlof en sla hooi en biks allemaal gegeten
Iloveanimals Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2013 jawel een beetje maar wel minder anders was ik direct naar de dierenarts gegaan! ik houd het nu ook nog wel even in de gaten hoor
Aanbevolen berichten