Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sinds een week ongeveer eten onze konijnen minder. ze krijgen sochtends een schepje en savonds, maar nu is het zo dat as we savonds eten gaan geven dat ze hun eten nog niet op hebben van sochtends. ook eten ze hun hooi bijna niet meer. kan het komen door de warmte?

Geplaatst:

ik zou even kijken naar het buikje misschien dat een van de twee last van gas heeft en heel goed in de gaten houden het is namelijk meestal niet zo'n heel goed teken als een konijn minder tot niet eet. en anders even naar de da

Geplaatst:

mijn konijn eet ook minder, met name overdag. 's avonds als het koeler is, wil hij wel eens wat meer eten. Gelukkig is de erge warmte voor de konijntjes (en andere dieren) na vandaag even over!

Geplaatst:

ik heb vanmiddag een poosje bij ze gezeten de 1 die bijna niet at heeft wat gegeten. ik hbe hem eerst witlof voor gehouden wou die niet, toen sla wou die klein stukje, daarna heeft ie wat hooi sprietjes gegeten en wat biks! goed nieuws dus! het andere konijn eet wel die heeft witlof en sla hooi en biks allemaal gegeten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .