HJW Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 Ik vroeg mij af of het nodig is om konijnen tegen vlooien te behandelen. Mijn konijnen leven in de tuin en kan mij voorstellen dat ze daardoor vatbaarder zijn voor vlooien maar weet eigenlijk of het wel gebruikelijk is bij konijnen. Als dit wel zo is welke vlooienbehandeling kun je dan het beste gebruiken?
JoBoris76 Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 Preventief vlooien behandelen doe ik zelf niet maar als er vlooien zijn kun je het beste Stronghold gebruiken. Frontline is dodelijk voor konijnen.
HJW Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2013 Thanks! Ze hebben geen vlooien maar was inderdaad benieuwd of het gebruikelijk was om preventief te behandelen
Palomino Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 Ik heb mijn buitenkonijnen nog nooit behandeld tegen vlooien en ik heb eigenlijk ook nog nooit een vlo gezien. Wel een keer vachtmijt, maar ook dan Stronghold gebruiken, nooit Frontline!
Aanbevolen berichten