Kelleke01 Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 2 weken geleden zag ik dat mijn voedster mokka niet kwam eten als ik smorgens het eten kwam brengen..Ze zat daar en deed precies telkens moeite om te keutelen ze trok met haar rugje.. mini kleine keutelsMijn konijnkundige dierenarts in verlof.. ik naar een andere had daar primperan gekregen verder niks, ik zag al dat ze maar half wist hoe of wat..Het ging iets beter ze at terug en dan vorige donderdag weer.. gelukkig was mijn dierenarts terug en deze keer een defitg onderzoek aan de buik, ze voelde toch een harde bol..Voor de zekerheid is mokka daar gebleven en kon ze haar opvolgen .Ze heeft pijnstilling gekregen, panacur voor eventueel wormen, en primperan .. zondag keutelde ze weer normaal! Vreemd wat zou ze dan toch gehad hebben.. Straks kan ik ze gaan halen!ik heb online prozyme besteld, dat ga ik tijdens de rui preventief geven.. ik dacht direct haarbal maar mijn dierenarts zei dat het aan de blaas kon liggen ook, als ze ergens pijn heeft komen de darmen ook stiller te liggen..
Boefje Geplaatst: 5 augustus 2013 Geplaatst: 5 augustus 2013 Gaan ze haar blaas dan ook nog controleren?
Aanbevolen berichten