chico Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 zoals een paar hier wel weten ben ik vorige week met chico naar de da geweest!!nu gaat alles erg goed met chico eet lekker zijn groenvoer en hooi!is ook weer lekker levendig en ondeugend..nu vindt ik alleen dat de keutels een beetje raar zijn of gewoon normaal of 2x zo groot!!ook zijn die keutels bruiner(bijna zwart)als de gewone keutels!!en zijn ze een beetje ovaal!!!weet iemand wat dit kan zijn??? liefs chico&chantal
mintaka Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 hier hebben ze ook regelmatig van dat soort keuteltjes, zoals jij beschrijftik heb me daar eigenlijk nog nooit zorgen over gemaakt...de kleur (zwart) kan veroorzaakt worden door veel groenvoer
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 omdat ie nu goed en lekker eet zien zijn keutels er zo uit.vooral als konijnen hooi eten zijn ze groter.wat een plus punt is zegt zeker iets over de gezond heid van je konijn.een konijn die geen hooi eet zal ook kleinere keutels produceren.
chico Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2007 owwwwww gelukkig weer gerust gesteld!!maakte me best zorgen omdat die keutels gewoon een raar gezicht is in vergelijking met de andere keutels!!!
Aanbevolen berichten