Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn konijn is meestasl wild en rend veel

maar nu doet ze dat niet meer

al 5dagen niet meer

er zit een ander konijn bij

zou ik die apart moeten zetten of zou dat niet hoeven

willen julie me plies helpen

ik weet niet wat ik moet doen

Geplaatst:

j ze eet wel en drinkt ook en poept ok goed

en ze ligt niet de hel tijd stil maar als ze loopt loopt ze rustig en ze ligt vaak

eerder lag ook weleens maar niet waak en als ze op stond dan rende ze gelijk

en dat doet ze nu niet meer

Geplaatst:

Het lijkt me verstandig om even met je konijn naar de dierenarts te gaan om haar na te laten kijken. 5 dagen is best al lang en konijnen laten het pas laat merken als ze ziek zijn.

Geplaatst:

ik kan gewoon niet slapen

zo bang ben ik dat er iets ergs is met mijn konijn

maar als pluisje overlijd dan heeft aagje geen kameraadje meer

en om er een bij te kopen moet ik nog even na denken

Geplaatst:

ben net terug van de da en hij denkt dat ze baarmoeder kanker heeft

maar hij wil het eerst beter uitzoeken ik heb pijn stillers ge kregen ik moet het tussen het voer doen zij da

hoop dat het tog iets anders is en als het baarmoeder kanker is dan moet hij nog kijken of ze geopereert moet worden of medisijnen

Geplaatst:

even tussen door update:ze loopt al wat meer ik denk dat het komt door de pijnstillers dan heeft ze er waarschijnlijk minder last van

aagje het andere konijn is heelbezorgt heb ik het idee

hij likt telkens pluisje af en staat er continu bij

Geplaatst:

Getsie, wat zielig zeg, ja ik denk dat dieren het merken als 1 van beiden wat ziekjes is, ik hoop voor Pluisje en jou dat het snel zaterdag is en dat je duidelijkheid krijgt!! Duimen voor goed nieuws,

Groet Diana

Geplaatst:

Dat is nog wel heel jong. Waar baseert je dierenarts het verhaal van de tumor op? Ik zou daar nog even navraag over doen of contact opnemen met een van de konijnkundige dierenartsen die hier op de site vermeld staan. Het klinkt een beetje kort door de bocht. Het is wel mogelijk hoor, dat ze op die leeftijd al baarmoederproblemen hebben en castratie van voedsters vind ik sowieso een goede zaak, maar ik zou als ik jou was wel even willen weten waarom hij dat precies denkt.

Geplaatst:

normaal valt ze aan op appel maar vanavond had ik appel neer gelegt ze keek naar me ston op en liep naar mij ttoe in plaats van de appel net of ze iets wou vertelen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .