dorien01 Geplaatst: 31 juli 2013 Geplaatst: 31 juli 2013 mijn konijn is meestasl wild en rend veelmaar nu doet ze dat niet meeral 5dagen niet meerer zit een ander konijn bij zou ik die apart moeten zetten of zou dat niet hoevenwillen julie me plies helpenik weet niet wat ik moet doen
happyflappy Geplaatst: 31 juli 2013 Geplaatst: 31 juli 2013 Eet ze nog goed en poept ze ook goed? Als ze zo stil gaan liggen kan het duiden op gas.
dorien01 Geplaatst: 31 juli 2013 Auteur Geplaatst: 31 juli 2013 j ze eet wel en drinkt ook en poept ok goeden ze ligt niet de hel tijd stil maar als ze loopt loopt ze rustig en ze ligt vaakeerder lag ook weleens maar niet waak en als ze op stond dan rende ze gelijken dat doet ze nu niet meer
Eefje Geplaatst: 31 juli 2013 Geplaatst: 31 juli 2013 Het lijkt me verstandig om even met je konijn naar de dierenarts te gaan om haar na te laten kijken. 5 dagen is best al lang en konijnen laten het pas laat merken als ze ziek zijn.
dorien01 Geplaatst: 31 juli 2013 Auteur Geplaatst: 31 juli 2013 oke ik zal morgen ochtend even bellen
dorien01 Geplaatst: 31 juli 2013 Auteur Geplaatst: 31 juli 2013 ik kan gewoon niet slapenzo bang ben ik dat er iets ergs is met mijn konijnmaar als pluisje overlijd dan heeft aagje geen kameraadje meeren om er een bij te kopen moet ik nog even na denken
dorien01 Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2013 ik heb net even naar de da gebelt kan over een uur komenhoop zo dat er niks mis is
flapperd Geplaatst: 1 augustus 2013 Geplaatst: 1 augustus 2013 Succes bij de DA Laat je even weten als je meer weet?
dorien01 Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2013 oke maar aan zijn stem te horen was er iets ergs met mijn konijn en daarom kan ik zo snel komen denk ik
dorien01 Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2013 ben net terug van de da en hij denkt dat ze baarmoeder kanker heeftmaar hij wil het eerst beter uitzoeken ik heb pijn stillers ge kregen ik moet het tussen het voer doen zij dahoop dat het tog iets anders is en als het baarmoeder kanker is dan moet hij nog kijken of ze geopereert moet worden of medisijnen
dorien01 Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2013 ga zaterdag weer naaar de davoor meer onderzoek
Lienappelsien Geplaatst: 1 augustus 2013 Geplaatst: 1 augustus 2013 HĆØ wat naar... Weet je hoe hij tot die conclusie kwam?Succes zaterdag...
dorien01 Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2013 hij zij dat het niet dat gas kon zijn omdat ze wel gewoon at
dorien01 Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2013 even tussen door update:ze loopt al wat meer ik denk dat het komt door de pijnstillers dan heeft ze er waarschijnlijk minder last vanaagje het andere konijn is heelbezorgt heb ik het ideehij likt telkens pluisje af en staat er continu bij
Diana1970 Geplaatst: 1 augustus 2013 Geplaatst: 1 augustus 2013 Getsie, wat zielig zeg, ja ik denk dat dieren het merken als 1 van beiden wat ziekjes is, ik hoop voor Pluisje en jou dat het snel zaterdag is en dat je duidelijkheid krijgt!! Duimen voor goed nieuws,Groet Diana
Eefje Geplaatst: 1 augustus 2013 Geplaatst: 1 augustus 2013 He dat is naar zeg! Hoe oud is je konijn? Misschien kan haar baarmoeder nog verwijderd worden, laten we daarvoor duimen!
Eefje Geplaatst: 1 augustus 2013 Geplaatst: 1 augustus 2013 Dat is nog wel heel jong. Waar baseert je dierenarts het verhaal van de tumor op? Ik zou daar nog even navraag over doen of contact opnemen met een van de konijnkundige dierenartsen die hier op de site vermeld staan. Het klinkt een beetje kort door de bocht. Het is wel mogelijk hoor, dat ze op die leeftijd al baarmoederproblemen hebben en castratie van voedsters vind ik sowieso een goede zaak, maar ik zou als ik jou was wel even willen weten waarom hij dat precies denkt.
dorien01 Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2013 nee de leeftijd is 2.5 jaarik was er even niet bijsory
dorien01 Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2013 normaal valt ze aan op appel maar vanavond had ik appel neer gelegt ze keek naar me ston op en liep naar mij ttoe in plaats van de appel net of ze iets wou vertelen
Eefje Geplaatst: 1 augustus 2013 Geplaatst: 1 augustus 2013 Zou je niet toch even met een andere dierenarts bellen als je je zo'n zorgen maakt? Bellen kan altijd he
dorien01 Geplaatst: 1 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2013 ja okeen o ja ik mag morgen al komen de dieren arts heeft op gebeld dat het morgen ook al mochtdaar ben ik super blij mee
dorien01 Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 ik ben net terug van de daze hebben gekeken en het is zeker weten baarmoeder kankerze word volgende week geopereert
Aanbevolen berichten