Ga naar inhoud

grote brok oorsmeer


happyflappy

Aanbevolen berichten

Ik blijf gewoon braaf bij de DA langs gaan, ik heb het thuis ook al besproken dat mochten de kosten te hoog oplopen of we iets kunnen gaan afspreken met de DA . Een regeling ofzo. Maar dat zijn zorgen voor later. Ik hoop gewoon dat al die troep snel uit haar oortje is.

Nou gelijk heb je ! We duimen eerst allemaal dat de troep snel uit haar oortje gaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zie wel vooruitgang, gisteren en deze ochtend kwamen er grote brokken troep uit haar oortjes. Ze lijkt ook een stuk minder te schudden met haar hoofdje. Het inspuiten van de medicijnen blijft een heel gevecht want het is een koppige en hele sterke dame :he: Maar ik ben al heel blij om te zien dat er zoveel pus uitgekomen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Nou ik zie wel vooruitgang, gisteren en deze ochtend kwamen er grote brokken troep uit haar oortjes. Ze lijkt ook een stuk minder te schudden met haar hoofdje. Het inspuiten van de medicijnen blijft een heel gevecht want het is een koppige en hele sterke dame :he: Maar ik ben al heel blij om te zien dat er zoveel pus uitgekomen is.

Nou fijn om te horen dat het de goede kant op gaat! Maar het is de moeite waard voor je lieve nijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .