Jojo124 Geplaatst: 30 juli 2013 Geplaatst: 30 juli 2013 Vorige week nieste mijn konijn een. Paar keer kan dat zijn door het warme weer of niet want de dagen erna heb ik er niks meer van gezien???
Gast Geplaatst: 30 juli 2013 Geplaatst: 30 juli 2013 Ik denk dat het eerder door het droge weer komt. Omdat het zo lang droog is geweest was het buiten erg stoffig en daar kan je behoorlijke niesbuien van krijgen.
Noontjje Geplaatst: 30 juli 2013 Geplaatst: 30 juli 2013 Onze Lotje heb ik in 1 jaar en 3 maanden nog nooit horen niezen... tot vanmiddag. Ze zat buiten op balkon en in een keer een niesbui, neusje wassen met haar pootjes en toen was het klaar.Denk dat het inderdaad door de droge lucht komt.
Barney Geplaatst: 30 juli 2013 Geplaatst: 30 juli 2013 Dacht ik ook, twee weekjes aangekeken maar werd bijna hoesten. Toch maar naar de dierenarts gegaan. Heeft nu een kuurtje met een spuitje wat in zn bekje moet. Hele klus... Haha.Dus ff in de gaten houden, kan onschuldig zijn maar ook chronisch worden.
Aanbevolen berichten