Sammy1 Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik had hier al een topic geplaatst over Sammy omdat ik me zorgen maakte:http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/7340-zorgen-om-sammy.htmlIk hou haar de hele avond al in de gaten, Sammy is geen makkelijk knoijn en wil niet op gepakt worden. Maar ik zag toen ze liep dat haar onder/achter kant nat is. Ze lijkt ook wat wankel op de poten. Morgen ga ik naar de DA. Maar weet iemand of ik nog iets kan doen of wat het kan zijn???? Ik maak me echt zorgen, en kan haar niet goed bekijken, ze laat zich niet makkelijk pakken en ik wil haar niet nog meer stress bezorgen.
Sammy1 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2007 Moet ik haar tot morgen met rust laten? Moet ik haar naar binnen halen? Met of zonder Moos? Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is met haar...
nicOle_ Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik weet het niet, maar veel succes morgen bij de DA & beterschap.
Mireille Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 in ieder geval haar toch te pakken zien te krijgen en eens even goed kijken wat er aan de hand is
Sammy1 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2007 Maakt niet uit als ze daardoor erg gestresst raakt?
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 wat moet moet he je doet het voor haar!!!! maar eff op je tanden bijten en doe haar in een handoek scheelt stress.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 Dus ze is omgevalen van het trapje.evenwicht kan ooronsteking zijn.Maar dat nat van onderen in combie.Zal da toch goed naar moeten kijken.als je het niet vertrouwd buiten zul je haar met haar vriend toch naar binnen moeten halen.als het kan neem ook wat urine mee van haar naar da morgen .
kelly1986 Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 is het als ze nat is niet sowieso beter om haar en moos naar binnen te halen als ze nat is? ja kweet t niet hoor maar dacht zo nat de koude nacht in???/
Reusje Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 Ze heeft toch geen rugletsel opgelopen en dat ze daardoor urine verliest ?Ik zou haar wel ergens knus instoppen.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 kijk ook of haar oren niet te koud zijn straks raakt ze onder koeld.
Sammy1 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik kan haar niet te pakken krijgen. Ze gaat precies zo zitten dat ik er niet bij kan. Ik heb wel ontdekt dat het iets met de achterkant is, rug of poten. Ze wankelt en als ze zich probeert te wassen valt ze bijna om. Ze kan zich nog wel verplaatsen/lopen. Ik heb flink veel handoeken in de ren gelegd en extra bescherming tegen wind en regen. Naar boven kan ze niet dus ik heb het hooi ook beneden gelegd. Morgen bel ik gelijk naar de DA, ik hoop dat ik meteen terecht kan...Cindy, urine meenemen naar de DA, hoe moet ik de urine dan opvangen?
Sammy1 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik baal ervan dat ik haar niet kan pakken, normaal wil ze dat ook niet maar met wat lekkers of door haar nieuwsgierigheid lukt het dan toch maar nu lukt het niet
mintaka Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 shit meid...kan je niet met een stokje wat duwen en trekken zodat ze van plaats verhuist? waar zit ze ergens in het hok? onderaan in een hoekje?
Sammy1 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2007 Ja, onderin, ik kan wel de bezem pakken, maar als ze iets gebroken heeft ofzo... Voel me echt slecht omdat ik niet weet hoe ik haar kan helpen
mintaka Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 je kan die bezem gewoon achter haar leggen en dan zachtjes naar je toe trekken, dan moet ze wel bewegen...
Sammy1 Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2007 Ze is erg wiebelig maar nog goed genoeg om mij te ontvluchten, als ze nou es begreep dat het voor haar eigen bestwil is...:( Ik ga zo weer proberen en anders naar bed zodat ik morgen de eerste bij de Da ben. Als ik haar dan te pakken krijg...
mintaka Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 ik hoop dat het luktlaat je effe iets weten?
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 lieverd probeer toch anders kan ze ook onderkoeld raken als ze niet lekker is en nat.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 urine vang je op als je haar in huis zet en haar plas laat lopen wat ze dus vermoedelijk doet.waarom haar kont nu nat is.Dat zuig je op met een spuitje.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 ik blijf nog eff waker voor je ja
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 ze is niet meer online dus ik denk dat ze is gaan slapen
kelly1986 Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 ooooh ik ben benieuwd of het haar nog gelukt is om sammy te pakken te krijgen en dat ze nu dus binnen zit/...... ben ook heel beneiwud wat de da morgen gaat zeggen....succes silvia!!
Aanbevolen berichten