Sammy1 Geplaatst: 9 oktober 2007 Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Sammy is vandaag anders als anders. Ik kan het moeilijk uitleggen. Normaal is ze met etenstijd altijd haantje de voorste, maar vandaag keek ze niet op of om... Voor zover ik heb gezien heeft ze wel een beetje groen gegeten en ook een keer gedronken. Ze ligt veel te liggen...Vanmiddag was ik in de tuin bezig en meende ik vanuit m'n ooghoek te zien dat ze halverwege van het trapje viel. Ik heb het niet goed kunnen zien, was met iets anders bezig. Ik heb geen idee of er iets aan de hand is en wat het dan zou kunnen zijn. Ik hoop maar dat ze niet ziek is.Maar maak me toch zorgen...ze is anders...Sammy is wel vaker een dagje niet goed, diaree of heel stilletjes en de dag erna is ze weer helemaal zichzelf...dus hopelijk is het deze keer ook weer zo... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nangel Geplaatst: 9 oktober 2007 Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 ik hoop dat het snel weer beter gaat met sammy!!!!!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 9 oktober 2007 Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 oh meid, wat vervelend...ik hoop dat Sammy morgen weer de oude is...en anders toch maar snel naar de DA hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Luka Geplaatst: 9 oktober 2007 Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 Hopelijk gaat het idd snel weer wat beter! Ik heb het bij Aïno (m'n oudste nijn) vroeger ook wel 'ns gehad... dat ze zo veel lag en zo rustig was... een dag erna was het ook weer oke. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anouk Geplaatst: 9 oktober 2007 Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 hopelijk is het dan morgen weer beter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 9 oktober 2007 Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 hoop dat het morgen beter gaat met sammy!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 9 oktober 2007 Delen Geplaatst: 9 oktober 2007 dat is wat minder.Nou ik hoop voor je dat Sammy morgen weer helemaal de oude is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thessa Geplaatst: 10 oktober 2007 Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 arme Sammy!!Is hij al beter vandaag?Hopelijk is hij rap weer de oude!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammy1 Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 We zijn bij de DA geweest, lees hier verder: http://www.bunnybunch.nl/community/spoedeisende-vragen/7344-help-moet-doen-2.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 10 oktober 2007 Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 Hier een slotje, allemaal naar het nieuwe topic, Sammy heeft de link al gegeven... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten