Ga naar inhoud

En Stamper is weeral schijnzwanger! Steriliseren of niet?


Stamperlove

Aanbevolen berichten

Hoi,Stamper is nu al voor de 2de keer schijnzwanger,en ze wordt op 8augustus 1 jaar dus is ze nog Jong.

Nu ben ik aan het twijfelen dat ik haar zou laten steriliseren of niet. Me moeder zegt dat het niet nodig is maar ik vind het wel zielig dat Stamper altijd haar best doet voor de zogezegde kleine konijntjes!

Weten jullie wat ik moet doen?

Groetjes

Shana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is het al de 3de keer en 8 augustus wordt ze 1 jaar dus hopen dat het dan gedaan is nu is ze weeral aan het plukken Maartje ziet de kale plekke, van orgie keer nog dus is nog niet lang geleden ik wil haar laten steriliseren, maar heb zon schrik dat ze in de narcose blijft of er heel ziek van wrdt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is ze aant het puffen van de warmte dus doet ze niet verder momenteel (algoed!)

Wanneer kan ik het nestje verwijderen ? Als ze er geen aandacht aan schenkt ? Ik dacht ze was een paar dagen gestopt met aandacht eraan te geven wou het verwijderen vandaag maarja ze begon met plukken laat ik het nog ff liggen hopelijk voor donderdag gedaan want dan is ze jarig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .