Stamperlove Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 Hoi,Stamper is nu al voor de 2de keer schijnzwanger,en ze wordt op 8augustus 1 jaar dus is ze nog Jong.Nu ben ik aan het twijfelen dat ik haar zou laten steriliseren of niet. Me moeder zegt dat het niet nodig is maar ik vind het wel zielig dat Stamper altijd haar best doet voor de zogezegde kleine konijntjes!Weten jullie wat ik moet doen?GroetjesShana
Stamperlove Geplaatst: 26 juli 2013 Auteur Geplaatst: 26 juli 2013 Help iemand ze is al haar bodembedekkibg in haar mond aant proppen en graven voor nest ik weet me geen raad meer"
Jolien_1999 Geplaatst: 26 juli 2013 Geplaatst: 26 juli 2013 Hoe vaak is ze al schijnzwanger geweest??
Stamperlove Geplaatst: 28 juli 2013 Auteur Geplaatst: 28 juli 2013 Hoe vaak is ze al schijnzwanger geweest??Zoals ik al zei in mijn uitleg bovenaan,is dit al de tweede keer.
Stamperlove Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 Eigenlijk is het al de 3de keer en 8 augustus wordt ze 1 jaar dus hopen dat het dan gedaan is nu is ze weeral aan het plukken Maartje ziet de kale plekke, van orgie keer nog dus is nog niet lang geleden ik wil haar laten steriliseren, maar heb zon schrik dat ze in de narcose blijft of er heel ziek van wrdt
Stamperlove Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 Ik denk dat castreren beter is maar ik weet het niet goed
Stamperlove Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 Nu is ze aant het puffen van de warmte dus doet ze niet verder momenteel (algoed!)Wanneer kan ik het nestje verwijderen ? Als ze er geen aandacht aan schenkt ? Ik dacht ze was een paar dagen gestopt met aandacht eraan te geven wou het verwijderen vandaag maarja ze begon met plukken laat ik het nog ff liggen hopelijk voor donderdag gedaan want dan is ze jarig!
Stamperlove Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 Nu is ze weer begonnen met plukken,zelfs aan de onderkant van haar poten plukt ze!
lenkas Geplaatst: 2 augustus 2013 Geplaatst: 2 augustus 2013 ik zou haar laten castreren . Alle nijntjes hier hebben het warm hier is het 37 graden pf veel te warm . Om het uur geef ik vers water en ik spuit de stenen nat voor afkoeling .
Stamperlove Geplaatst: 2 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2013 Ahw nu is Stamper zelf in het nestje gaan liggen slapen!
Eefje Geplaatst: 3 augustus 2013 Geplaatst: 3 augustus 2013 Ik zou haar ook laten castreren. Er kleeft natuurlijk altijd een risico aan een operatie, maar dit is toch ook niet fijn. Daarbij, ik heb hier nog niks gelezen over een konijn dat er niet bovenop gekomen is.
Aanbevolen berichten