Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

krijg vandaag anti myiasis binnen. Middel tegen eitje van vliegen.

Kan ik deze gewoon op zijn vacht spuiten en bij zijn kontje?

Geplaatst: (aangepast)

Op mijn spray staat, rondom de staart, tussen de liezen en op de onderrug.

Hoe moet je dat in vredesnaam doen? Net of ze even rustig voor je gaan liggen.

Gisteren hebben we ze dus opgepakt en op de rug gedraaid om overal bij te komen wat ze adviseren, hoe kom ik anders bij die liezen?

Met alle gevolgen van dien, vreselijk gespartel en allebei 5 min stil ergens gaan zitten. Ze moesten helemaal bij komen de arme schatten. Gelukkig gingen ze daarna de hele tuin al weer door.

Ik vind dit veel te stressvol voor ze en ga dit dus ook niet iedere maand doen in de zomer.

Kan t kwaad als je t alleen gewoon rondom het staartje spuit? Ik kom dan alleen alsnog niet onder t staartje

aangepast door Charita
Geplaatst:

Ach joh, dat overleven ze wel hoor. Mijn voedster moet elke 2 weken een minuut of 10 op haar rug, zodat ik haar goed kan knippen. Vindt ze niet leuk natuurlijk en ik ook niet, maar wat moet dat moet. Ik zou het zeker doen zoals op de verpakking staat, anders heeft het weinig zin lijkt me.

Geplaatst:

Wij sprayen ze hier allemaal...

Van de 7 van de 9 tillen we op om ze te sprayen.

en 2 kunnen wij niet optillen en we laten ze dan staan in de ren/hok

Houden wat lekkers boven ze en iemand anders sprayt dan op ze bij het kontje/staart/liezen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .