Gast Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Wat goed om te horen! Hoe gaat het nu met haar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nelsonx33 Geplaatst: 30 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Wat goed om te horen! Hoe gaat het nu met haar?Gisterenavond bij de dierenarts langs geweest.Gelukkig zijn haar longen helemaal schoon!!Ze is buiten levensgevaar en het gaat super goed maar haar.Helaas heeft ze nog wel snot, dus ik moet de antibiotica nog 7 dagen blijven geven en dan weer terug komen.Maar de dierenarts heeft er vertrouwen in dat het goed gaat komen.Heb echt veel aan jou brood-tip gehad, wat een hel om die medicijnen door een spuitje te geven!Dat ging gewoon echt niet. Maar met een broodje ging het heel goed, en ze vond het nog lekker ook!Daarnaast hebben ze haar gewogen, ze is 250 gram(!!) aangekomen in een week, dus dat is ook positief. Hopen dat ze snel op gewicht is. Ze is nu 1,45 kg en ze is 10 weken, ras FH dus ze mag nog wel wat aankomen voor haar leeftijd.(Links is veertje) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 juli 2013 Delen Geplaatst: 30 juli 2013 Wat een schatje! :love:Is ze raszuiver? Blij te horen dat zo goed gaat met haar. Gelukkig dat het goed ging met een broodje, dat hielp hier ook goed. Het was iedere keer feest als ze haar medicatie kreeg, haha!Ik hoop dat ze nu lekker aan blijft komen en straks een grote, sterke FH is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nelsonx33 Geplaatst: 9 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Wat een schatje! :love:Is ze raszuiver? Blij te horen dat zo goed gaat met haar. Gelukkig dat het goed ging met een broodje, dat hielp hier ook goed. Het was iedere keer feest als ze haar medicatie kreeg, haha!Ik hoop dat ze nu lekker aan blijft komen en straks een grote, sterke FH is!Ja ze is raszuiver!Hoop ook dat ze aan blijft komen, maar tot nu toe is dat zeker 200 gram per week dus dat komt echt wel goed! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charita Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Fijn dat ze is aangekomen! Ik kwam met een te licht konijntje thuis. Zij kwam in een week ook bijna 200 gram aan, het kan hard gaan. Alleen heb ik geen FH haha.Ze is wel een beauty zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nelsonx33 Geplaatst: 11 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Ja dat gaat zeker snel!Dankje, als het goed is word ze later nog wel wat groffer en dikker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten