Ruthie Geplaatst: 19 juli 2013 Geplaatst: 19 juli 2013 Zoals de titel al zegt.De laatste dagen/week eten ze minder groente en biks. Of ze laten het toch een hele poos (uren) liggen terwijl het anders in 5min op is. Kan dit door het warme weer komen? Ze zitten binnen en het is een graad of 24-25 terwijl het anders 20-21°C is. Dus zo'n groot verschil is er niet. Hooi eten ze nog steeds goed. Maar misschien kan het ook daaraan liggen. Ze aten altijd wel al hooi, maar sinds de laatste baal zijn ze er helemaal verzot op. Dus misschien zitten ze al goed vol van het hooi. Nadat ze groente gegeten hebben (een deel ervan) beginnen ze weer aan het hooi. Maar het is toch precies nog wat verergert met het warme weer.
Charita Geplaatst: 19 juli 2013 Geplaatst: 19 juli 2013 Ze eten hier ook duidelijk minder en minder snel. Ik vind het zelf wel logisch want ik heb zelf met warm weer ook minder trek.
Dollie Geplaatst: 19 juli 2013 Geplaatst: 19 juli 2013 Ja heeft vaak wel te maken met het warme weer ja.
Ainariel Geplaatst: 20 juli 2013 Geplaatst: 20 juli 2013 Stamper en Yeti vinden hun hooi ineens minder lekker. Normaal gesproken moet ik hun ruif 2x vullen op een dag. Nu ligt er nog steeds hooi in van eergisteravond. Ze krijgen dus nu ook geen SS en hun groente komt vanavond wel. Eerst hooi eten.
ricksem Geplaatst: 20 juli 2013 Geplaatst: 20 juli 2013 (aangepast) sinds ik over ben gestapt op hfst eet me konijn niet echt fanatiek meer beetje zo de hele dag rond en savond rond 7 uur is die leeg en ik weeg nu af dus ze krijgt 2x 25 gram per dag en daar doet ze het wel goed op maar ze vliegt er niet meer op af denk dat ze het niet echt heel lekker vind ?? hooi daar vliegt ze wel op af als ik bijvoer haha 20 juli 2013 aangepast door ricksem
BunnyFriends Geplaatst: 21 juli 2013 Geplaatst: 21 juli 2013 Het is goed dat ze hooi blijven eten ! Geraspte worteltjes vinden ze hier super lekker ... Ik geeft regelmatig kleine portie ... Vinden ze wel lekker !
Aanbevolen berichten