Miesaas Geplaatst: 14 juli 2013 Geplaatst: 14 juli 2013 Ik hoorde zojuist een verschrikkelijk geluid, dus ik meteen kijken maar de konijntjes zitten allebei relaxed naast mijn bed. Het klonk alsof er een aan het kokhalzen was, echt heel raar. Ik denk dat het Chibi was, die had net daarvoor wat gedronken. Zou hij zich hebben verslikt? Ik schrok me rot man, wat een naar geluid was dat! Ik hou het nu maar even in de gaten denk ik...
flapperd Geplaatst: 15 juli 2013 Geplaatst: 15 juli 2013 Ik weet dat konijnen niet kunnen braken, dus lijkt het me dat ze dan ook niet kunnen kokhalzen, maar ik kan het mis hebben hoor :O
belleke Geplaatst: 15 juli 2013 Geplaatst: 15 juli 2013 Misschien was het wel hetzelfde wat ik bij Wim hoorde gisteren.Leek ook kokhalzen maar dacht dat hij aan het niezen was en/of er iets vast zat in zijn keel/neus.Houd het maar in de gaten.Knuffels belleke
Miesaas Geplaatst: 15 juli 2013 Auteur Geplaatst: 15 juli 2013 Hmm ja misschien dat er een stukje stro ofzo in zijn keel/neus vast zat.Ik heb het nu de hele dag niet meer gehoord.
Aanbevolen berichten