Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had dus al een topic gemaakt over pluisje dta ik met hem naar de da ben geweest maar er is helemaal niet op gereageerd !!

De da vertelde dat hij beginnende haken op zijn kiezen heeft, voor kiezen.

Het is niet zo dringent dat ik de volgende dag hoeft te komen en het is niet zo ver dat hij er eet problemen van krijgt, maar moest niet te lang wachten. maar wat is niet te lang?? want er is iets tussen gekomen waardoor ik niet naar de da kon voor de operatie van pluisje.

Dus ik wou einde van deze mnd erheen. Kan het dan wel zo lang wachten met zijn kiezen of duurt dat te lang??? want ik ga hem echter niet 2x onder de narcose laten gaan.

Wat voor advies geven jullie mij?

Geplaatst:

door die haken kan hij heel slecht gaan eten en kan dus zijn hele maag darm systeem stil gaan vallen!! ik zou dit risico zeker niet lopen! meteen een afspraak maken voor de haken erger worden! die castratie kan wel wachten!

Geplaatst:

de da zei zelf: het is een begin het ziet er nog niet verontrustend uit(hoe zeg je zoiets?)

En het gaat bv nu super goed met pluis en eet weer goed en zo, maar ik weet niet hoe snel zoiets door groeid daar bedoel ik het ermee te zeggen

Geplaatst:

vlgens mij als er een begin is kan dit best snel gaan... ik zou dat risico niet willen lopen.... stel hij gaat er super veel last van krijgen zit e dan weer met andere prob;emen... zoals zijn ogen of darmen...

Geplaatst:

hm het lijkt mij sterk dat zoiets binnen een week kan onstaan als je kijkt naar paarden wel heel iets anders het is een proces die ze in gaan en als hij zegt dat het in het begin stadium zit zal hij echt morgen ineens niet meer kunnen eten hoor .

uhm dat van 2 x onder narcose snap ik ook wel kan hij het niet in 1 keer doen dus en de tanden en de castratie je zou het kunnen overleggen he

gewoon even bellen kan geen kwaad

ps andere topic had ik neit gezien sorry

Geplaatst:

Ik ben met hem naar de da geweest omdat hij in de ochtend niet wou eten, dat is 1x voor gekomen.

Daarna eet hij weer super goed en weer vrolijk en levendig ! dat hij niet wou eten was rond 7,45 uur en om half ging ik naar mijn werk en mijn moeder melde toen zij bij de konijnen was dat hij at en belangstelling toonde naar anouk dus binnen een uur ofzo.

Hij keek in de bek en hij zei: hij heeft hƩle kleine haakjes wat nog geen klachten kunnen zijn van eten. Het was niet schrikbarend zei hij

hij toont helemaal niet dat hij er last van heeft, vecht al weer voor zijn biks. Het was alsof hij een dipje had ofzo !!!

Maandag bel ik ook de da op waar ik hem wil laten helpen. En vraag ik even wat het beste is en wat hun zouden gaan doen. Mijn vriendin en de da waar ik heen was zei: je kan dit het beste melden bij de arts die hem castreerd zodat ze gelijk zijn tanden doen tijdens de castratie !!!

Maar ik bel maandag wel ff, miss dat hun miss wel zeggen: nou doe eerst maar de kiezen en dan pas de castratie !!! Ik hoop dat het wle beide in 1x kan want zal niet leuk zijn voor pluisje als hij 2x onder de narcose moet.

Geplaatst:

bijna?? 3 weken nog joh en dat is het probleem.

Mijn geld komt pas na de 26ste binnen en ik zal niet weten bij wie ik moet lenen, dit overkomt mij NOOIT !!!(en dit is verder ook prive) Ik zit ook vanaf dat ik bij de da was geweest in de zenuwen!! In de hoop dat de da waar ik heen ga niet zegt je moet met spoed komen anders moet ik rond gaan vragen :(:( . Dit zit mij ECHT NIET lekker !!!

de da waar ik heen ga staat ook op de konijnen.nl in de rij als beste da dus ik zit zo wie zo wel goed en als hun dus zeggen dat ik moet komen, pffff

Geplaatst:

je kan natuurlijk als je echt krap zit vragen of ze jou een rekening willen sturen

je kan het in het kort natuurlijk even aan hem uitleggen . nee heb je ja kan je krijgen toch denk ik dan

Geplaatst:
Zijn ze binnen een week ontstaan ? Schrijft Lia dat ergens ?

Hmmm, dan even contact opnemen met de dierenarts, Lia..en gewoon vragen...

nee lia zei het niet-Ze kunnen binnen een week ontstaan als het konijn slecht eet.dus waarom heeft ie nu haken op zijn kiezen!!! Dat is al lager aan de gang.als ie niet goed gaat eten na de operatie word het alleen maar erger.

Geplaatst:

ik zou gewoon niet gaan wachten tot het al te laat is...... als je zelf met iets loopt laat je daar toch ook wat aan doen..... nu is het toch alleen maar wachten tot het erger word???

corrigeer me alsjeblieft als ik fout zit.... ik type maa neer hoe ik zo een beetje zit te denken,....

ik ben helemaal niet super bekend met haken enzo maar das wat ik ervan weet!

Geplaatst:

ik hbe ook niet gezegt dta ik ga wachten, ik bel morgen mijn da op waar ik hem laat helpen.

Ik had zo een gesprek met mijn tante en ze zei: oh dus je wilt je tante lief aan kijken maar dat kan ik niet maken van haar krijg ik een bed maar eigenlijk als de da zegt: nee niet tot de 27ste wachten dan is dit wel serieus en weet ze dat ze het iend van de mnd het terug krijgt geen probleem . Maar ik bel morgen eerst

Hij heeft verder ALTIJD goed gegeten en heeft nooit een keer eend ag gehad dat hij niet at, dat was alleen afgelopen donderdag een uurtje nu is hij bv weer de ouwe !

Rennen, hoog springen in de tuin de kat uit dagen als hij er echt last van heeft doet hij dit niet. Maar ik houd het streng in de gaten en bel morgen vroeg de da op

Geplaatst:

Ik heb de da gebeld waar ik hem wil laten helpen.

Ik legde het zo uit dat hij beginnende haakje had en vroeg ze hoe hij eet.

Ik vermelde dat hij weer de ouwe is en goed eet.

Ze zei: dat is goed nieuws, houd het in de gaten en merk je dat je konijn minder trek heeft of niet eet gelijk komen. Zolang jouw konijn nu goed eet hoef je je niet druk te maken MAAR houd het wel in de gaten. Mocht jouw geld binnen komen en het gaat og steeds goed en je wilt hem laten castreren dan doen we ook gelijk zijn gebit!!

Dus het is nu af wachten en hopen dat er niks gebeurd voordat mijn geld binnen komt.

Ik hou jullie op de hoogte

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .