bunny ranch chanty Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 helaas heeft een collega fokker van mireille en mij reeds al konijnen verloren aan myx.Hier van doe ik even melding!!!!Hopelijk zulen er nog een paar in leven blijven. uitgebroken in ulrum friesland. cindy:wavecry: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MissLopez&Beetle Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 Hmmm dat is minder... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 hier in groningen is het ook uitgebroken ik heb van meerdere mensen een sms of email gehad dat zij het hadden . tevens op de jongdierendag ook veel fokkers die al een paar konijnen verloren waren . dus ook in groningen en omgeving is het uitgebroken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bugsbunny Geplaatst: 10 oktober 2007 Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 ik heb nog nix gemerkt in omgeving etc, maar hou het in de gaten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lia Geplaatst: 10 oktober 2007 Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 dat is erg vervelend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammetje Geplaatst: 11 oktober 2007 Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 vreselijk zeg! was vanaaf bij de dierenarts voor in inenting, hier hoorde ik ook dat het heerst in de omgeving............ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 11 oktober 2007 Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Toen ik over enkele weken in Veenendaal een paar nieuwe reuzen kocht wist ik ook dat die niet geƫnt waren. Ik heb dat direct laten doen maar ja je hebt nog een dikke week dat ze niet veilig zitten. Wat heb ik gedaan ? Op de zolder liggen een paar jutten balen (van Sint en Piet) die heb ik open geknipt en die heb ik voor de hokken gehangen.Nog tips : een ui open snijden en de tralies met inwrijven.Een tak van een walnoten boom aan het hok hangen.Maar best zo snel mogelijk laten enten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 nieuwe dieren gaan bij mij zowie zo 3 weken apart van mijn eigen dieren ivm ziektens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 11 oktober 2007 Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Ja maar ik heb het probleem dat die muggen niet weten dat ze niet in het gedeelte mogen van de nieuwe :baby::baby::baby:Grapje ..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 :bounce:Hum reusje ze zetten in belgie toch verkeers borden neer voor die muggen naar nederland:blink: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 11 oktober 2007 Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 hahaha nee dat zijn die van " einde beschaving" !!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 :bounce:oo oke ik snapte hem al niet:happy: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten