Quinty01 Geplaatst: 12 juli 2013 Geplaatst: 12 juli 2013 (aangepast) HELPToen ik net naar de konijnen ging kwamen alleen Mickey en Goofy gelijk aan hupsen, en toen ik het hok open deed lag Lizzy daar met allemaal diarree om dr heen, en ze lag heel stil. We zijn nu al hooithee aan het maken maar wat moet ik doen??Oja ik zach al wel regelmatig blindedarm keutels liggen maar daarom gaan we ook van gemengd voer naar ss die we vannochtend hebben gekocht.Reageer alsjeblieft... 12 juli 2013 aangepast door Quinty01 iets vergeten te zeggen
Vala Geplaatst: 12 juli 2013 Geplaatst: 12 juli 2013 Ik zou de dierenarts bellen!Wil ze nog eten o.id?Zit de poep ook aan haar vachtje of dat weer niet, hoe reageert ze op jullie nu of is ze nog heel sloom.
Quinty01 Geplaatst: 12 juli 2013 Auteur Geplaatst: 12 juli 2013 Ik zou de dierenarts bellen!Wil ze nog eten o.id?Zit de poep ook aan haar vachtje of dat weer niet, hoe reageert ze op jullie nu of is ze nog heel sloom.Ze wilt neit eten en de poep zit ook aan dr vachtje.
Christaaa Geplaatst: 12 juli 2013 Geplaatst: 12 juli 2013 Dierenarts al gebeld?Je zou naar mijn mening beter moeten weten. Je komt hier volgens mij lang genoeg om te weten wat je moet doen.
Charita Geplaatst: 12 juli 2013 Geplaatst: 12 juli 2013 Ik hoop dat je inmiddels naar de dierenarts bent?
Vala Geplaatst: 12 juli 2013 Geplaatst: 12 juli 2013 andere dierenarts bellen?Is een lijst met deskundige dierenartsen hier op de site.Echt ik denk dat het heel bleangrijk is als je nu nog een dierenarts vind die je nog even naar je konijn kan kijken.
Aniek Geplaatst: 12 juli 2013 Geplaatst: 12 juli 2013 Een dierenarts is 24/7 bereikbaar.Een jong konijn droogt binnen no time uit en moet bij zoveel diarree met hele, hele erge spoed naar de dierenarts.
vlekkie463 Geplaatst: 12 juli 2013 Geplaatst: 12 juli 2013 En hoe gaat het nu met Lizzy? ben je al na de DA geweest?Verschijnlijk ben je niet meer wakker maar ik hoop dat het goed is met je konijn. Ik wil je niet ongerust makken maar vroeger had een konijntje van mij ook erge diarree. Dat was niet goed want diarree kan van alles beteken. Dit konijntje had toen tumorren in haar buikje. Dus dat was wel heel erg. Ik zeg natuurlijk niet dat jou konijntje dat ook heeft maar ik hoop wel dat je al bij een DA bent geweest. En Christaaa ze is 12. Ik ben zelf ook pas 13 dus dit is heel moeilijk voor haar. Ik snap heel goed dat ze hier op het forum voor hulp vraagt;)Sterke met je zieke konijn
Quinty01 Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Geplaatst: 13 juli 2013 Hoi hoiWe moesten vandaag iets halen mymamome ofso of hoe je het ook schrijft. Maar het is te laat want ze is jammer genoeg al dood.:( We moeten nu maandag kijken bij de da of de andere 2 konijnen wat hebben.Groetjes quinty
Aanbevolen berichten