nicOle_ Geplaatst: 5 oktober 2007 Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 Hallo,Is het verstandig om je konijn in te laten enten terwijl ze net zwanger is geweest?Ik heb een afspraak staan voor volgende week vrijdag (12 okt), en ze is vorrige week woensdag (26 sept) bevallen. Ze geeft dan waarschijnlijk gewoon nog steeds melk aan de kleintjes. Groetjes Nicole Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 oktober 2007 Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 Goeie vraag! zou ik even overleggen met je dierenarts.Bij mij is niets bekend over de invloed van entstof in de melk, maar je weet maar nooit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nicOle_ Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 Oke, dan zal ik morgen eventjes bellen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 5 oktober 2007 Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 dieren die drachtig of zogend zijn mogen niet geent worden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 oktober 2007 Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 Jep helemaal mee eens.Ik ent de voedster ook pas na dat de jongen weg zijn.Of voor dat ze gedekt word. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nicOle_ Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 Oh oke, dat scheelt me een telefoontje. Mijn zus had een afspraak gemaakt voor haar konijn en had gelijk voor mij een afspraak gemaakt om in te eten, maar toen dacht ik er niet bij na.Bedankt voor het antwoord Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten