mintaka Geplaatst: 10 oktober 2007 Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 ik sluit me daarbij aan! ga maar naar de DAdie knaagdierenshampoo... ik vertrouw dat toch ook niet... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 10 oktober 2007 Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 ik ben het ook met yvonne eens dat wassen waarschijnlijk nog meer stressmet zich mee brengt dan een bezoekje aan de dierenarts! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kapiteinkoek Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2007 die knaagdierenshampoo... ik vertrouw dat toch ook niet...haha, het werkt anders perfect op cavia's, die willen nog wel eens een zooitje van hun vacht maken. onder de warme douche, insmeren, goed uitspoelen en zachtjes droogblazen met een warme fohn en ze zijn weer helemaal schoon :bunny3:maar ja, dan toch maar even een tripje naar de dierenarts voor het knijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten