Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de darmen liggen stil, de da voelde dat het buikje vol zat. en als ze niet keutelt lijkt me dat ook wel te kloppen. en ze keek zo verdrietig toen ik weg ging.... normaal is ze erg enthousiast als er eten in de buurt is, en nu niet. arm propje

Geplaatst:

sinds gisteren. ik heb haar apart gezet, zodat ik zeker wist dat ze niet keutelde. als je 4 beestjes hebt rondhupsen, weet je niet altijd waar de dropjes vandaan komen.

Geplaatst:

ik heb nog met de da gebeld, ze wilde jiku nog daar houden. als er iets verandert in de situatie dan belt ze.... Dit wordt een lang weekend.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties. Ik heb nog niks gehoord vandaag. Geen nieuws is goed nieuws, toch? Ik merk wel dat het beste vriendinnetje van Jiku haar mist. Normaal zijn ze altijd samen, en nu mist Ichi haar medeplichtige.... Tori en Uke vinden het wel lekker rustig zo.

Geplaatst:

Net een update gehad van de da: ze keutelt als een dolle, maar de da heeft haar geen brokjes zien eten (ss, doet ze thuis een moord voor). en ze is heel enthousiast zodra de kooi open gaat, dat herken ik wel. maar ze heeft bloed in de urine en een ontsteking. daar krijgt ze nu medicijnen voor. dus nog even duimen voor mijn propje!

Geplaatst:

Keutelen is goed! En Diva doet normaal ook een moord voor SS, maar als ze stress ervaart (wanneer ze bijvoorbeeld bij de DA is), hoeft ze het echt niet. Maak je daar maar niet teveel zorgen over. Dat komt later wel weer.

En ik ga duimen!

Geplaatst:

ik heb vandaag niks meer gehoord, dus ik neem aan dat de situatie onveranderd is sinds de laatste update. Bedankt dat jullie meeduimen!

Geplaatst:

ik kan haar vandaag ophalen, ze was erg ondeugend volgens de da :-) ze moet wel nog de antibioticakuur afmaken. de rest hoor ik als ik haar ga halen.

Geplaatst:

lang verhaal lees ik hier. Ik heb dit pas ook nog meegemaakt. Gelukkig is hij nu weer op gang aan het komen. Keutels is zeker goed, als hij nu tenminste iets eet dan komt de rest vanzelf. Wel zeker antibiotic afmaken ook als hij zich beter voelt. Wij hebben dat niet gedaan omdat het te veel stress voor hem opleverde maarer kwam daardoor nog een ontsteking erop. We weten nu wel beter.

Ik hoop je geholpen ye hebben en veel sterkte

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .