YvonneH Geplaatst: 5 oktober 2007 Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 Ben blij dat het weer beter gaat!:bunny1: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 ja dank je ik ook!!!de hooithee hangt nu aan het hok dus ben benieuwd, precies op een streepje afgemeten zodat ik goed in de gaten kan houden of ie het drinkt!!!2 strengel peterselie zit er ook in!!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 5 oktober 2007 Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 goedzo!!! hier vinden ze de hooithee altijd wel erg lekker!! ik hoop chico ook!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2007 ja hoop het ook!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 nou met chico gaat het steeds beter, ging gister erg goed heeft een bordje salade gekregen met peterselie, witlof en komkommer.de keutels vindt ik er vandaag ook beter uitzien, moet alleen even opletten of ie wel goed drinkt, hooithee vindt ie blijkbaar niets want heel geen druppel op!!heb nu de fles met gewoon water opgehangen dus even afwachten!hupt vrolijk rond!!was gister uit eten en heb een beer gekocht voor het kinderkanker fonds dus uiteraad is de kika beer voor chico.zie het resultaat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 heeey das mooi nieuws!!! nu is t geen ramp dat ie de hooithee niet wil... hij heeft immers geen diarree! water zal ook goed zijn!!! en wat fijn dat ie de salade lekker vond!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 ja he!!!!!!!!!!!!hihiheb trouwens nog wel druppels van de da gekregen en die moet ik 2 keer op een dag aan chico geven, nu willen wij het af gaan bouwen is dat een goed idee denk jij??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 pas maar op, straks eet die beer heel het bordje leeg! fijn dat het de goeie kant opgaat met chico! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 hoelang heeft de da gezegd dat je er mee door moest gaan?? of moest dat naar eigen inzicht??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 nou ik belde de assistente gister en die zei 1 week!2x daags maar mijn vriend moet maandag werken en is dan savonds pas thuis en ik kan het niet alleen!!en om het nu om half 6 smorgens te doen, en chico werkt ook echt helemaal niet mee vandaar!!!maar ja toen vroeg ik aan de assistente of ik een afspraak kon maken voor de castratie toen vroeg ze en hoe oud is de kater?????????????????????????????????????dus ja..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 pas maar op, straks eet die beer heel het bordje leeg! fijn dat het de goeie kant opgaat met chico! ja haha die beer heeft ie dus helemaal daarheen gesleept!!en viel zo met zijn neus in de komkommer!!!!:bunny1::bunny1: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 nou ik belde de assistente gister en die zei 1 week!2x daags maar mijn vriend moet maandag werken en is dan savonds pas thuis en ik kan het niet alleen!!en om het nu om half 6 smorgens te doen, en chico werkt ook echt helemaal niet mee vandaar!!!maar ja toen vroeg ik aan de assistente of ik een afspraak kon maken voor de castratie toen vroeg ze en hoe oud is de kater?????????????????????????????????????dus ja..... ohh jeee..... dat klinkt niet zo best?? hahahah hoe heet het spul dat je hebt gekregen??? had de da zelf niet gezegd hoe en hoelang te gebruiken?en zijn het druppels met een pipetje of met een spuitje?? of heb je t?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 het heet cisaral drops en dat moet ik met een spuitje in zijn mond doen!!!!!!!neeeeeeeeeeeeeeee helemaal vergeten te vragen aan de da zelf kwam denk door de schrik dat ik allang blij was dat het niks ernstig was!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 en hoeeel moet je m daarvan geven? misschien om het toedienen te vergemakkelijken kun je proberen het op een stukje brood en hem dat te geven... ik zou sowieso dit weekend nog even doorgaan en dan maandag nog eens bellen om dit te vragen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 dagelijk 2 x 0,5 ml staat er op het doosje!!nee dat had ik al gevraagt maar dat mocht niet moet gelijk zo in de mond!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nangel Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 LIEF EEN BEERTJE, kan chico lekker tegenaan gaan liggen,gelukkig dat het veel beter met chico gaat!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 tegenaan liggen wat is dat????????????gooien/graven doet ie er liever mee!!!!hahahahahha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 ik moet me hier toch heel sterk gaan vergissen... maar volgens mij is het 0,5 per kg lichaamsgewicht!! heet de da je dat ook niet gezegd??? maar goed!!heb nog ff in de bijsluiter gekeken op internet en daar staat idd 0,5 ml per kg lichaamsgewicht! weet je wat je doet!! pm cindy(bunny rach chanty) ff! die kan je vast verder helpen!normaal gesproken kan het geen kwaad dit ergens op te doen.. doen veel mensen met ab of iverquantel ook..... kan me voorstellen dat t niet ok is als dat stukje brood er dan de halve dag nog ligt maar als je hem dat meteen uit je han geeft lijkt mij dat geen kwaad te kunnen!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nangel Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 oh dan is chico een ster in beerwerpen!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 ok dank je voor al je hulp kelly stuur cindy ff een pm je hoort het wel als ik wat weet!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 ok graag gedaan!! maar wat die dosering aangaat... ik heb t nog eens ff nagekeken op de site maar er staat echt 0,5 mg per kg lichaamsgewicht... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 en natuurlijk succes!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 staat op de verpakking: uitsluitend voor orale toedieningde dosering bedraagt 0,25 tot 0,5 per kg lichaamsgewicht2 tot 4 maal daags(=0,25 tot 0,5 ml per kg lichaamsgewicht 2 tot 4 maal daags)zo staat het er?????????? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 6 oktober 2007 Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 ja dus 0,5 ml per kg dat chico weegt. hij weegt 1,6 kg als ik me niet vergis dus dat betekent dat je m dan 0,8 ml per keer zou moeten geven! zo staat t ook op die site Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chico Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2007 KELLY wat ben jij goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!0,8 mag 1x per dag!!!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten