Ga naar inhoud

net terug van de da

chico

Aanbevolen berichten

• Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nou met chico gaat het steeds beter, ging gister erg goed heeft een bordje salade gekregen met peterselie, witlof en komkommer.

de keutels vindt ik er vandaag ook beter uitzien, moet alleen even opletten of ie wel goed drinkt, hooithee vindt ie blijkbaar niets want heel geen druppel op!!

heb nu de fles met gewoon water opgehangen dus even afwachten!

hupt vrolijk rond!!

was gister uit eten en heb een beer gekocht voor het kinderkanker fonds dus uiteraad is de kika beer voor chico.

zie het resultaat

dsc01013lh2.th.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik belde de assistente gister en die zei 1 week!2x daags maar mijn vriend moet maandag werken en is dan savonds pas thuis en ik kan het niet alleen!!en om het nu om half 6 smorgens te doen, en chico werkt ook echt helemaal niet mee vandaar!!!

maar ja toen vroeg ik aan de assistente of ik een afspraak kon maken voor de castratie toen vroeg ze en hoe oud is de kater?????????????????????????????????????dus ja.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik belde de assistente gister en die zei 1 week!2x daags maar mijn vriend moet maandag werken en is dan savonds pas thuis en ik kan het niet alleen!!en om het nu om half 6 smorgens te doen, en chico werkt ook echt helemaal niet mee vandaar!!!

maar ja toen vroeg ik aan de assistente of ik een afspraak kon maken voor de castratie toen vroeg ze en hoe oud is de kater?????????????????????????????????????dus ja.....

ohh jeee..... dat klinkt niet zo best?? hahahah

hoe heet het spul dat je hebt gekregen??? had de da zelf niet gezegd hoe en hoelang te gebruiken?

en zijn het druppels met een pipetje of met een spuitje?? of heb je t??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet me hier toch heel sterk gaan vergissen... maar volgens mij is het 0,5 per kg lichaamsgewicht!! heet de da je dat ook niet gezegd??? maar goed!!

heb nog ff in de bijsluiter gekeken op internet en daar staat idd 0,5 ml per kg lichaamsgewicht!

weet je wat je doet!! pm cindy(bunny rach chanty) ff! die kan je vast verder helpen!

normaal gesproken kan het geen kwaad dit ergens op te doen.. doen veel mensen met ab of iverquantel ook..... kan me voorstellen dat t niet ok is als dat stukje brood er dan de halve dag nog ligt maar als je hem dat meteen uit je han geeft lijkt mij dat geen kwaad te kunnen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .