Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wou vanmorgen de konijnen eten geven en liet pluisje ff los, maar ik merkte gelijk dat er iets was met hem hij wou niet eten en zag er bleekjes uit. Dus briefje gemaakt voor mijn moeder en ging naar het werk.

Mijn moeder smsde dat hij andijvie heeft gegeten(ik had ze in stukjes gescheurt 5st en hij at er 3 en wat witlof) Later een uur later ofzo at hij alles op en lag er niks meer. maar ik belde alsnog de da op en kon om 15,30 erheen.

De da heeft nagekeken en vond zijn buikje erg soepel, mooie roze oogjes(was dus bleek vanmorgen)en hij mcht zonder probleem in zijn bekje kijken maar hij kon alleen de voorste kiezen bekijken en zag wel dat de rechte kies een beginnent haakje zag, niet zo erg dat ik morgen langs hoefde te komen. Mar wel dat ik niet te lang moest wachten en zodra hij word geholpen het moest noteren.

Maar hij kon dus niks bijzonders vinden aan hem. longen en hart klonken goed.

Wat denken jullie dat het zou kunnen wezen??

ik kwam thuis en hij mocht gelijk los. Was ff buiten maar kwam weer snel terug en zat vaak achter de bank, ik gooide een bikje en at hij op later op de avond at hij een stukje appel en wat hooi. De da zei; houd het in de gaten en zorg dat je wortelpap in huis heb voordat hij dit weekend niet wilt eten maar kom wel terug als hij weer niet wilt eten.

Wat kan ik volgens jullie nu nog het beste doen????

Hij is nu lekker aan het lopen boven, hij heeft 3 kamers, trap naar boven en trap naar beneden tot zijn beschikking en loopt lekker rond, heft interesse en at een beetje van het ander biks.

Maar ik vind zo wie zo dat hij de laatste tijd zoo stil is, voorheen wou hij heeel graag eruit en nu heeft hij zoiets van: uhm moet ik er uit????:blink:

Ik denk dat ik straks een mailtje stuur naar een tolker.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .