Ingrid1970 Geplaatst: 2 oktober 2007 Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Bij een vriendin van mij is vorige week een konijn gestorven aan myxomatose. Nu wil ze graag meteen een nieuw konijn aanschaffen. Kan dat kwaad als ze het konijn in laat inenten? gr. INgrid Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lia Geplaatst: 2 oktober 2007 Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 hangt van de leeftijd af Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 2 oktober 2007 Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 het konijn moet wel ingeent zijn, aangezien de myx muggen ongetwijfeld nog in de buurt zullen rondhangen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 2 oktober 2007 Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 ik dacht dat als je myx had gehad je dan een tijd geen konijnen mocht/kon nemen??? sowieso niet in hetzelfde hok als war het besmette beestje heeft gezeten... toch??? verbeer me als ik het mis heb!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingrid1970 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Dat is dus mijn vraag. Of het met ontsmetten voldoende is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingrid1970 Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Ik kan dat nergens vinden op internet. Of dat je binnen korte tijd weer nieuwe konijnen mag nemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 oktober 2007 Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Zeer goed ontsmetten! Zorgen dat het konijn al geent is voor het je huis binnen komt!Het kan wel, maar ik zou toch eventjes wachten en een paar keer het hok en alles wat er aan / in zit goed schoonmaken, want ik denk dat je na je ene konijn te verliezen niet gelijk het andere ook kwijt wil.Als je de mogelijkheid hebt zou ik het hok anders ook een keer behandelen met een brander of hete stoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 2 oktober 2007 Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 Normaal gesproken brand je het hok uit.Aangezien het konijn de besmetting dar heeft opgelopen zou ik zeker nog even wachten.Een geent konijn kan het als nog krijgen.En hou de ent houdbaarheid in de gaten .Bij sommige entingen is het 2 maanden houdbaar en sommige 4 maanden beslist niet langer.lopen er wilde konijnen bij haar in de buurt.Je moet er ook rekkening mee houden dat kruip insecten en vlooien het bij zich kunnen dragen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 2 oktober 2007 Delen Geplaatst: 2 oktober 2007 En mijt kan de ziekte ook doorgeven. Het helpt ook niet dat ze zelf het konijn nog moet enten want het duurt zeker nog een week vooraleer het 100 % werkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten