Ga naar inhoud

trilt


Snufie0301

Aanbevolen berichten

Mijn konijn is verder helemaal gezond, vertoond geen symptomen van verschillende ziektes, eet gewoon, drinkt gewoon. Zijn keutels zijn als ze er net uit komen een beetje vochtig, maar die drogen weer op. (Dat is volgens mij wel normaal?) Hij trilt soms, niet altijd. Hij trilt alleen als hij in zijn hok zit. En heel soms als ie buiten zit. Maar misschien trilt hij alleen als ik kom aanlopen. Maar meestal als ie trilt zet ik hem buiten in de tuin, en dan is hij meteen weer kalm. Maar als ik hem weer terugzet in zijn kooi trilt hij soms. Zelfs bij het nagels knippen trilde hij niet. Hij trilt alleen in zijn hok, en 1 keer buiten onder de stoel. Misschien komt het doordat er bij de buren geklusd wordt. Of doordat ik steeds naar binnen en buiten loop. Maar hij doet het niet altijd. Ook niet als hij in zijn hok zit. Dan doet ie het ook alleen soms.

Mijn konijn trilt sowieso altijd, omdat ie bang is. Maar nooit in zijn hok. En ik heb hem nog nooit zo erg zien trillen.

Maar kan het ook dat hij het lekker vindt? Want sommige mensen vinden het ook wel lekker om even te trillen om de spieren los te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .