Ga naar inhoud

Noppes mist een nageltje


nuknuk en noppes

Aanbevolen berichten

hey hallo!!

er zijn hier wel meer mensen die een konijn hebben die een nagel mist ofheeft gemist of is kwijtgeraakt.

zorg is dat het niet gaat infecteren! je zult waar de nagel gezeten heeft dus goed schoon moeten houden.

ik geloof, maar dat moet je dan even tussen aanhalingstekens lezen, dat er bij konijnen met nagels af vaak biotex blauw baden ter ontsmetting worden geadviseerd!

maar daar zal iemand namij vast nog wel iets over zeggen.

je kunt eens lezen in een topic van lia over de nagel van anouk! die was ook een nagel kwijt en s hiermee naar de da gegaan!

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

:bunny1:Hallo:bunny1:

Nou ik ben me een hoedje geschrokken vanmorgen.Een van m'n lieve konijntjes mist een nageltje.

Ik schrok enorm omdat ik zoveel bloed zag,maar nu ik het schoongemaakt heb lijkt het bloeden reuze mee te vallen.

Iemand toevallig tips?of ervaringen?

Heel erg bedankt,

groetjes mandy

Hey Mandy ,

Dat is immers geen erg. Mijn konijntjes hebben dat ook al voorgehad. Zonder gevolgen. U kan wel eventueel een druppeltje Iso-Betadine op de wonde laten 'vallen' voor ontsmetting.

Groetjes ,

Peggy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb dit voor 1,5 maand terug ook gehad met mijn nijntje.. Ze was zo druk bezig geweest met iets (vraag me niet wat) dat ze ineens haar hele pootje onder het bloed had. Ik ben me rot geschrokken en wist niet meer wat ik moest doen dus ben ik naar de dierenarts gegaan. Wist toen ook nog niet dat ze haar nageltje eraf had (nageltje aan de binnenkant van de poot)

Mijn nijn was erg opstandig en had er ook erg veel last van. De da zei ook dat het voor een konijn erg veel pijn doet omdat er leven inzit.

Goed schoonhouden en dan komt het wel weer goed.

Mijn konijn was 2 dagen van slag en lag ze ook alleen maar in haar kooi, ze wou er niet uit om te spelen of lekker even rond te rennen.

Heb haar zoveel mogelijk met rust gelaten en nu is dat weer helemaal goed!!

Succes ermee

groetjes Daisy:poot:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .