Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik had de vraag al in het cafe gesteld, maar nog geen antwoord gehad.. Dus probeer het even hier.

Ik moet Rakker vanuit de da duplocilline spuiten. Al twee keer gedaan zelf, en het gaat gelukkig goed. Hij blijft netjes zitten, waardoor het aardig makkelijk gaat. Ik moet het om de dag injecteren, zeker twee weken lang en daarna even kijken of het nog nodig is tot maximaal 4 weken.

Nu ben ik vergeten te vragen of die duplocilline steeds rond dezelfde tijd geinjecteerd moet worden? Ik heb tot nu toe ongeveer dezelfde tijd aangehouden, maar als ik van de week weer moet werken op een injectiedag, gaat dat natuurlijk niet. Maakt dat veel uit?

Groetjes,

Daisy

Geplaatst:

Ja, daar was ik al bang voor.. Had alleen geen idee hoe erg het zou zijn als je later bent. Deze week kan ik het nog wel oplossen. Alleen volgende week ff kijken..

Geplaatst:

Ik doe het over het algemeen gewoon altijd 's avonds. En dat kan dan best de ene dag om 18:00 zijn en de volgende om 22:00, maar niet de ene keer om 20:00 en de andere om 08:00. In principe werkt duplo langer dan 48 uur dus je hebt ook wel wat speling.

Geplaatst:

Ooooh, dus als ik normaal rond 14.00 uur doe, en ik doe er steeds klein beetje erbij trekken, dan kan volgende week vrijdag rustig om 18.30 uur? Das mooi. De andere dagen heb ik namelijk precies steeds vrij, gelukkig..

Geplaatst:

Paracetamol werkt ook langer als 4 uur en toch word er geadviseerd om stipt om de 4 uur een pil te nemen omdat je de waarden in het bloed moet opbouwen en handhaven ;) Ik heb de verpleegkundige opleiding (voor mensen) gedaan en dat staat met grafieken heel mooi in de boeken uitgelegd ;)

Geplaatst:

Ik heb nog geen konijn gehad die niet van z'n snot of abcessen is afgekomen en ik geef het zelden op exact dezelfde tijd. Als ik het goed heb, maar ik weet dit niet 100% zeker en heb geen zin om het op te zoeken, werkt duplo 72 uur. Het wordt om de 48 uur gegeven om te voorkomen dat je te laat bent en inderdaad die spiegel in het bloed gaat dalen, maar met 72 uur heb je toch echt wel even speling.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .