Liaan Geplaatst: 27 september 2007 Geplaatst: 27 september 2007 Hoe oud moet het rammetje zijn om hem te laten casteren?19 oktober is hij 4 maand.
mintaka Geplaatst: 27 september 2007 Geplaatst: 27 september 2007 12 weken is de minimumleeftijd die gehanteerd wordt, dus je kan hem nu al laten castreren als je wil.
Liaan Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Geplaatst: 27 september 2007 Okee Ik ga morgen is de da bellen voor de kosten enzo Zal toch nog wel een maandje duren voordat ik het geld heb.. Maar dan weet ik teminste wat het kost
Liaan Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Geplaatst: 27 september 2007 Dan heb ik nog een vraag over dit onderwerp.. wat moet je na de casteratie doen.. Extra zorg enzo?
kelly1986 Geplaatst: 27 september 2007 Geplaatst: 27 september 2007 mijn mannen zijn vorige week gecatreerd. hier op bb is soweiso een heel lijstje te vinden over wat je best allemaal in huis haalt.mijn mannen verblijven gewoonlijk buiten. mijn da heeft me aangeraden ze na de operatie minstens tien tot veertien dagen binnen te houden. hun verblijf mag dan geen stro, korrels of aagsel o de bodem hebben omdat dit in de wond kan gaan prikken of kan vastplakken. ik heb handdoeken en fleecedekentjes op e bodem gelegd. in de ren had ik ook voor iedere nijn een warme kruik neergelegd. verder is het handig als je een spuitje in huis hebt voor eventueel dwangvoeren mocht je konijn na de operatie moeite hebben zelf weer te gaan eten. ik heb geen olvarit in huis gehaald omdat ik ze anders biks pap had gegeven.vedre krijg j van de da iets van pijn bestrijding mee. ik heb dit niet gehad omdat mijn nijnen direct na de ok een injectie hebben gehad en toen wij ze kwamen ophale nog een en die zou 48 uur werken en da heeft ie ook zekers gedaan! heb aan mijn nijnen niet kunnen merken dat ze pijn hadden! ze waren echrt heel snel weer de oude. en verder veeeeel nuffelen lekker verwennen en vertroetelen!!en voral eten blijven aanbieden!!! succes
Liaan Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Geplaatst: 28 september 2007 Dankje Ik wil dit alvast weten.. Vraag het liever te vroeg dan dat ik het pas vraag als het gebeurd is
knaagjes Geplaatst: 28 september 2007 Geplaatst: 28 september 2007 12 weken? dan mag Rufusje binnenkort er ook al aan geloven.
Caroline Geplaatst: 28 september 2007 Geplaatst: 28 september 2007 12 weken? dan mag Rufusje binnenkort er ook al aan geloven. idd, Merlot is geboren op 12 april, castratie op 8 juli dacht ik. Je zal wel een DA moeten vinden die dat zo vroeg wil doen. In Wiekevorst doen ze dat zeker volgens mij, ingeval de jouwe het niet doet. Maar waarom wil je hem zo vroeg castreren? Krijgt hij een vriendinnetje?
kelly1986 Geplaatst: 28 september 2007 Geplaatst: 28 september 2007 mij mannen zijn gecatreerd met de leeftijd va ver maanden en een week.... maar das meer een ander verhaa waarom dit ineens zo plots ging gebeuren!!!
chico Geplaatst: 28 september 2007 Geplaatst: 28 september 2007 mijn da wilde wachten tot chico 6 maanden is!
Aanbevolen berichten