stampertje2009 Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 We zijn net van de dierenarts geweest en we hebben helaas geen goed nieuws gekregen.Gisteren is ze geholpen aan haakjes in de mond, we merkten dat ze minder goed ging eten. Alles was goed verlopen.We merkten toen ze weer thuis kwam, dat ze weer achteruit ging. Ze slaapt heel veel en wilt niet veel eten. We hebben haar dwangvoer gegeven maar het ging nog niet goed. Vanochtend weer naar de dierenarts ze hebben haar pijnstilling weer gegeven, darmstimulerend middel gegeven. We kwamen thuis en ging nog steeds niet beter. Hebben haar weer naar de dierenarts gebracht ze hebben foto gemaakt van maag. En daar kwam het slechte nieuws. Ze heeft last van een haarbal. Hij is gigantisch groot daarom kan ze niet meer eten dus niet poepen. We hebben een middel gekregen wat we hopen dat de haarbal los komt. Komt hij niet los dan moeten we haar helaas naar de hemel laten gaan. Een operatie is uitgesloten omdat hij te groot is.Princes we houden van je en ik hoop dat alles goed komt.Kus Ilona en Stephan
jrjsieben Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 Pfff heftig ik hoop dat het loskom heel veel sterkte
Vala Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 ow wat naar...heel veel sterkte ik hoop dat alles nog goed komt
Jolien_1999 Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 Zo'n nieuws is nooit fijn om te krijgen he. Hopelijk gaat het middel werken. My fingers are crossed.
angela12 Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 jeetje wat erg zeg! ik hoop dat de medicijnen gaan werken , veel sterkte ermee!
Melisssa Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 Poeh dat is schrikken :( hopelijk knapt ze op. Verschrikkelijk
Satijntje Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 Pfff dat is niet niks zeg. Hoe komt zo'n haarbal daar nou en hoe voorkom je dat denk ik dan? In ieder geval heel veel sterkte en ik zal voor jullie Princes duimen.
Stamper2011 Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Jeetje wat heftig zeg! Heel veel sterkte! Hopelijk slaan de medicijnen aan en komt het weer helemaal goed met princes.
laaura Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Ach jeetje! Hopelijk gaan de medicijnen een beetje werken. Verse ananas sap helpt ook om de haarbal los te krijgen, misschien dat je dat nog kunt proberen? Gewoon een verse ananas kopen en dan het sap er uit halen.. Misschien dat dat nog een beetje kan helpen? Ik duim voor jullie! x
lucadaan Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Gadver hoe voorkom je zoiets denk ik dan ook. In elk geval wel goed dat jullie zo snel naar de dierenarts zijn gegaan.Hopelijk komt de haarbal los. Duimduimduim.
pluisjexsnuitje Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 ik hoop dat je konijn het red dat van dat verse ananas sap heb ik van gehoort, misschien helpt het ?? veel succes met je konijn!!!
Aanbevolen berichten