JessicaSz Geplaatst: 5 juli 2013 Geplaatst: 5 juli 2013 Hallo,Mijn rammetje was gisteravond heel suf hij at nog wel, had geen harde buik of snotneus oid maar hij was zichzelf niet. Ik dacht dat komt misschien omdat hij in de rui is (kan dat?). Maar sinds vanmorgen doet ie weer actief en normaal maar ik vond net wel zachte keutels met iets wat diarree in ze nachthok (echt super weinig).. ze kontje is verder niet vies en er lijkt niks aan de hand te zijn. Wat zouden jullie doen? Alsnog gelijk een afspraak maken bij dierenarts of aankijken en als ik zo nog eens diarree of zachte keutels vind dan pas heen. Het is natuurlijk vrijdag en zo voor het weekend vind ik het lastig vanwege de extra kosten enz.Ik hoop dat jullie wat advies kunnen gevenGr. Jessica
JessicaSz Geplaatst: 5 juli 2013 Auteur Geplaatst: 5 juli 2013 Ook nog eens k*t dat het vandaag warm is ivm vliegen .. ik ga vandaag echt geen meter bij Dibbes uit de buurt! Mijn vorige konijn moest ik laten inslapen door maden en raak nou lichtelijk in paniek als ik zachte poep en diarree zie
JessicaSz Geplaatst: 5 juli 2013 Auteur Geplaatst: 5 juli 2013 Nou ik heb net 3 mooie hoopjes van normale keutels gevonden, ik zag dat er wel wat haar in/op zat dus misschien is het toch allemaal wel door de rui. Als het buiten wat afgekoeld is krijgt hij weer grondig een borstelbeurt. Mochten jullie denken dat er meer aan de hand is, laat het me dan aub weten!
Aanbevolen berichten