AdreanaAukema Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Ze rent echt extreem veel en maakt dat super de super veel binkies. Echt extreem veel. Dit is toch gewoon van blijdschap? Want ze doet het echt wel heel veel, ze rent nu al zn 20 minuten rond, in de kooi uit de kooi, op mijn bed springen van mijn bed af, door de kamer, om me heen en continue springen.
Vala Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Lekker van genieten, ik noem dat altijd het dwaze uurtje, kunnen ze hier ook wat van hoor
AdreanaAukema Geplaatst: 4 juli 2013 Auteur Geplaatst: 4 juli 2013 Ik vind het ook heel leuk om naar te kijken haha. Maar ik wou even zeker weten of het wel echt van blijdschap is.
Vala Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Ik heb nog nooit ergens gelezen of gehoord dat konijnen binkies maken om een andere reden
Stamper2011 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Dit betekend inderdaad dat ze vrolijk is en dat ze het erg naar haar zin heeft bij jullie. Geniet er maar lekker van! Ik vind zoiets zelf ook altijd leuk om te zien.
Barney Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Ja, dat doet de mijne ook. Sjoeeef, vijf rondjes rond de tafel als een gek. hahaha! Heel blij mee zijn! Zodra een konijntje minder energiek word, is dat juist het teken dat het niet zo goed gaat. Dus dit is alleen maar top!
femmeke Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Nou dat is ook niet helemaal waar hoor, dat het niet goed gaat als ze minder energiek worden. Ze kunnen ook heerlijk weg dutten, dan hoeft er ook niks mis te zijn hoor;)
Barney Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Nou dat is ook niet helemaal waar hoor, dat het niet goed gaat als ze minder energiek worden. Ze kunnen ook heerlijk weg dutten, dan hoeft er ook niks mis te zijn hoor;)Ja dat klopt ook. Maar minder energiek is wat anders dan even een lekker luiermomentje
Aanbevolen berichten