Snufie0301 Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Elke keer als mijn konijn zich wast, hoor je een raar geluidje, een soort van geluid dat je ook krijgt als je een raam boent. Is dat normaal? Want voor de rest mankeert niks met hem. Nooit ziek geweest, alleen een keertje diarree, (soort van dan) dat ook vanzelf over ging. We wasten alleen zijn kontje omdat daar veel keutels achterbleven.
Snufie0301 Geplaatst: 4 juli 2013 Auteur Geplaatst: 4 juli 2013 O, en ik heb nog een vraagje: Daarnet zat er een vogel in het konijnen hok. Mijn konijn zat even binnen want ik moest zijn haar kammen. Maar die vogel heeft dus van het konijnen voer gegeten, verder heeft hij/zij niet gepoept ofzo, maar kan hij wel een ziekte overbrengen?
Barney Geplaatst: 4 juli 2013 Geplaatst: 4 juli 2013 Nee dat valt mee, met die vogel volgens mij. Konijntjes leefden vroeger gewoon buiten, en kwamen met van alles in aanmerking.Dat piepje of geluidje wat je hoort, is dat niet een soort niesje? Dat doet hij met zn neus. Dit doen veel konijnen.
Snufie0301 Geplaatst: 4 juli 2013 Auteur Geplaatst: 4 juli 2013 Het zou wel een niesje kunnen zijn, maar hij maakt dat geluid alleen bij het wassen of vlak na het wassen.
Aanbevolen berichten