hollandernijn Geplaatst: 7 augustus 2013 Geplaatst: 7 augustus 2013 Hmm.. Mijn konijn 'niesde' ook wel eens. Eerst gewoon niezen, en later niezen, maar dan een raar geluid.. Kan het niet echt uitleggen..Maar dat was (volgens de dierenarts) óf een tumor, of een verkoudheid. Hij kreeg antibiotica en dwangvoeding (hij at ook niet meer na een tijdje), maar de dag daarna was hij overleden. Dus, als het erger word, of het konijn gaat minder eten, dan zou ik toch naar de da gaan.
Bunnysgirl Geplaatst: 8 augustus 2013 Geplaatst: 8 augustus 2013 Ach, die van mij niest ook af en toe, maar zolang zijn neusje droog blijft is er denk ik weinig aan de hand hoor. Het zou idd goed het stof kunnen zijn. Ik denk niet dat het verkoudheid is, want dan zou je het aan zijn neus moeten zien. Volgens mij gaat een verkoudheid ook niet over van castreren.EDIT: Bunniesgirl, wat een leuke avi heb je hoe bedoel je met avi
flapperd Geplaatst: 8 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2013 hoe bedoel je met aviDie foto van die hond bij je berichtjes
Bunnysgirl Geplaatst: 8 augustus 2013 Geplaatst: 8 augustus 2013 Die foto van die hond bij je berichtjes mooie hey
Djohn Geplaatst: 9 augustus 2013 Geplaatst: 9 augustus 2013 Een van mijn nijnen niest de laatste tijd ook best veel. Zonder snot, zonder vuiligheid, gewoon echt proest-niesjes. Ik heb theorieën dat het wellicht aan het droge, warme weer kan liggen. Dat het aan deze baal hooi ligt die ik momenteel heb. At het aan de Kenner brokjes ligt (allergie?) die ik de laatste tijd combineer met SS. Maar de DA kan verder niks vinden en daarom heb ik besloten me ook maar niet al te druk te maken. Langzaamaan wat theorieën weg proberen te strepen en pas als het ernstig word ga ik medicatie e.d. vragen. Het valt me nl op dat je met konijnen je soms wel zorgen kunt blijven maken om alles, maar op gegeven moment is dat ook niet leuk meer :-)Hoi! Bedankt iedereen! Spider was al 1 dag later weer beter hij is best gezond! ben wel blij voor geen dierenarts rekening Groetjes Djohn
Aanbevolen berichten