Snufie0301 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Er zit een muis bij ons in de tuin. Hij kan niet bij het eten van mijn konijn, maar ze zeggen dat als hij ergens poept of plast, en je konijn het eet, hij ziek kan worden. Maar wat als hij plast op een blaadje? Dat Snufie dan gaat eten? Wordt hij dan ook ziek?
Laptopmuis Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Muizen brengen net als ander ongedierte inderdaad ziektes over. Dus een valletje zetten en kijken of je het muisje gevangen krijgt. Want waar één muis is...
Snufie0301 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Geplaatst: 3 juli 2013 het is sowieso maar 1 muis, alleen al het eten zit afgesloten en mijn vader zegt dat muizen niet meer zo vaak ziekten over brengen. Ik ben alleen bang dat hij een blad of iets als dat besmet, en dat mijn konijn dat blad dan eet. Of kunnen muizen geen blaadjes ofzo besmetten? Of ook als het word besmet, gaat het dan vanzelf weg ofzo.
Max2 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 1 muis bestaat niet, als je muizen ziet zin het er echt meer. Muizen brengen ziektes over, vangen dus
Sonja1990 Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 Ik heb hier ook last van muizen en die slimme beesten lopen gewoon om de vallen heen Het is er nooit 1, ze komen meestal met een hele familie :(
Aanbevolen berichten