meissie0908 Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Ons konijn is inmiddels ruim een maand bij ons en hoort al helemaal bij ons gezin. Nu heb ik echter, als hooikoortspatiënt, last van mijn ogen door het hooi in z'n hok (die staat dus binnen). Omdat we hem absoluut niet meer willen missen en hem ook niet naar buiten willen doen, hebben we (op proef) een luchtreiniger gekocht die de lucht reinigt dmv ionisatie. Op dit moment staat hij niet bij het konijnenhok, maar ik heb het idee dat ik dat beter wel kan doen, gezien mijn klachten. Nu heb ik als plan om iets boven het hok te maken waar de luchtreiniger op kan staan, zodat de luchtstroom niet in het konijnenhok blaast, maar de vervuilde lucht (allergenen) wel direct worden opgevangen. Kan ik dit zonder problemen doen, of staat hij dan te dicht bij het konijn? Hoor graag van jullie.
wupsie Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 ik denk dat je het beste even in de gebruiksaanwijzing van die reiniger kunt kijken of er iets over huisdieren vermeld staat. zo niet even de fabrikant bellen als je het zeker wilt weten
femmeke Geplaatst: 2 juli 2013 Geplaatst: 2 juli 2013 Is dat zo'n bol waarin water zit dat rond draait?
Aanbevolen berichten