mintaka Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Geplaatst: 23 september 2007 Mogen ze thee?? haha grappig hooithee he, niet zomaar rozebottelthee of weet ik wat voor thee hooithee maak je gewoon door water te koken en daar een pluk hooi in te doen en dan laten trekken en afkoelen
mintaka Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Geplaatst: 23 september 2007 Net ben ik gaan checken en ik denk dat alles weer ok is met Savannah. Ik vind alleen maar normale keutels in het hok, wel zwart, maar dat verbetert nog wel, denk ik. Ook geen stinkende diarreegeur in het hok. Savannah zat heel enthousiast hooi te eten en het drinkflesje met hooithee is half leeg.De komende paar dagen krijgen ze enkel hooi en biks, denk ik... En misschien wat selder ook...
michaela23 Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Hey meid, wat fijn dat het nu weer goed gaat met Savannah, geef haar maar een dikke knuffel van mij, en ook aan Siebe.
Reusje Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 Bladeren van een eik zijn ook stoppend voor diarree.
mintaka Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Geplaatst: 23 september 2007 Er stonden twee kleine eikjes in de ren. Stonden dus. Ze zijn al opgegeten Maar het blijft goed gaan, heb ik de indruk...
bunny ranch chanty Geplaatst: 23 september 2007 Geplaatst: 23 september 2007 mooi zo.gelukkig is het vaak maar een dag diaree.dat groen kan gras zijn.Dan heeft ze net te veel van het goede gegeten.
Aanbevolen berichten