Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb dus voor nola. Mijn overgebleven konijntje heel snel een nieuw maatje gekocht. Een vrouwtje en dat gaat heel goed. Zijn beide vrouwtjes..

Maar ik zie nu dat dat nieuwe vrouwtje een open plekje op haar rug heeft, heel klein en er zit geen bloed maar is wel open. Wat kan ik hier het beste mee doen?

Geplaatst:

Heel goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken. Is het al dicht? Of is het nog steeds open?

Mag ik vragen hoe oud je konijntjes zijn? En komt dit wondje van het rijden op elkaar?

Geplaatst:

Nola is 2 maand en dit nieuwe konijntje ook zoiets. Maar het zij beide vrouwtjes en ze rijden niet op elkaar. Volgens mij heeft ze dit bij de dierenwinkel opgelopen.. Maar zal het goed in de gaten houden, want het is wel open volgens mij.

Geplaatst:

Ik bedoel het echt niet verkeerd, maar houd er rekening mee dat als ze in de pubertijd komen, het misschien nog wel eens lastig kan gaan worden. Sommige vrouwtjes kunnen dan niet meer goed samen omdat de hormonen dan op gaan spelen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .