Gast Luka Geplaatst: 20 september 2007 Delen Geplaatst: 20 september 2007 Heb net een afspraak gemaakt met de dierenarts. Binnenkort kan ik Zorro brengen voor z'n castratie. Ik heb alleen nog een paar vraagjes: Hij is nu ondertussen al 1 jaar en 4 maanden, gaat z'n karakter dan nog veranderen? Hij gaat na z'n castratie toch niet de hele tijd op medekonijntjes blijven rijden omdat hij te laat gecastreerd is? Van z'n geur heb ik geen last, dus moest dat nu blijven is het niet erg. En wordt hij rustiger ofzo? Of juist andersom? Is er iemand die al een gecastreerd ventje heeft en er meer uitleg over kan geven?Alvast bedankt!Nog even een foto'tje van mijn lieverd: (op 6 maanden) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 20 september 2007 Delen Geplaatst: 20 september 2007 hij zal zeker rustiger worden met rijden ook.Maar het rijden zal ie wel blijven doen in mindere mate dan.En sproeien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 20 september 2007 Delen Geplaatst: 20 september 2007 mijn mannen zijn nog maar afgeopen maandag gecatreerd!! en ik merk nu al dat ze rustiger zijn!!! ze waren al vrij knuffelig maar nu..... zo gouw ze bij je komen gaanze helemaal plat oo hun zij liggen. rijden heb ik ze nog wel een keer of twee op mekaar zien doen maar goed het duurt ook nog twee weken voor de hormoon sterkte afneemt. ze lijken wel toleranter naar mekaar toe!! mijn mannen zijn wel nog heeel jong!!maar goed..... het is nog maar enkele dagen geledne dus de tijd zal het ook hier nog allemaal moeten uitwijzen!!! de castratie op zich hebben ze hier heel goed doorstaan!!! veel succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammy1 Geplaatst: 20 september 2007 Delen Geplaatst: 20 september 2007 Ik heb weinig tot niets van verandering gemerkt aan m'n nijn, hij was wel al met een mnd. of 5 gecastreerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sandy Geplaatst: 21 september 2007 Delen Geplaatst: 21 september 2007 Bij ons is Sandy rustiger geworden. Het is een rustige goedzak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chacha Geplaatst: 21 september 2007 Delen Geplaatst: 21 september 2007 Hier is Fluffy gewoon lui geworden, hihi:)Nee, hij is wel wat rustiger geworden.(rijden doet hij niet veel, hij is gecastreerd een paar maanden voor zijn 2de verjaardag) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Luka Geplaatst: 21 september 2007 Delen Geplaatst: 21 september 2007 Oke, bedankt allemaal! Hij sproeit echt niet veel, dus daar ben ik al blij om. Verder hoop ik dat hij z'n toekomstige vriendinnetje(s) dan niet te vaak gaat lastigvallen met op ze te rijden, maar het zal wel loslopen, denk ik. Zorro is in ieder geval ook een echte goedzak, en heel erg lief! Hij valt ook geen ander mannetjes aan ofzo, als je ze achter gaas met elkaar laat 'kennismaken', hij is eerder vreselijk nieuwsgierig... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 28 maart 2008 Delen Geplaatst: 28 maart 2008 Wanneer ga je hem laten castreren? Alvast veel succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 28 maart 2008 Delen Geplaatst: 28 maart 2008 dit is een oud topic! eerst effe op de datum letten vooraleer je reageert! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Email Female Geplaatst: 28 maart 2008 Delen Geplaatst: 28 maart 2008 Sorry, niet gezien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten