Miesaas Geplaatst: 27 juni 2013 Geplaatst: 27 juni 2013 Ik heb de eerste antibiotica kuur voor Lizzie (blaasontsteking) afgerond,en ben sinds dinsdag begonnen met de 2e.De eerste was een soort water, maar deze tweede is echt een hele vieze kleur bruin/geel.En het viel me op dat Lizzie haar plas nu ook opeens een andere kleur is.Ook een beetje bruin/geel. Kan dit komen door de kleur van de antibiotica, net als dat het plas soms oranje is na het eten van bijvoorbeeld wortels?Misschien een hele domme vraag haha,maar dan weet ik tenminste zeker dat er niet iets raars aan de hand is.
Annelies en Basje Geplaatst: 29 juni 2013 Geplaatst: 29 juni 2013 Ik heb hier ook al bruin/gele antibiotica gegeven en heb daarbij geen kleurverschil opgemerkt in urine, hoewel ik er eigelijk ook niet echt op gelet heb.. De kans lijkt mij niet heel groot omdat de hoeveelheden antibiotica die je geeft normaalgezien toch erg beperkt zijn he..
Dollie Geplaatst: 29 juni 2013 Geplaatst: 29 juni 2013 Pip heeft die antibiotica laatst ook gehad (i.v.m. luchtweginfectie) maar ik heb niks gemerkt. Maar wat Annelies zegt, heb er ook niet op gelet, moet ik zeggen. Als alles verder goed gaat is er vast niks mis. Wel vervelend dat het zo hardnekkig is bij Lizzie!
Aanbevolen berichten